هارمونی و برنامه های نوروز 99

به گزارش مجله یک کامپیوتر، گروه هارمونی اولین هلدینگ تورگردان بین المللی در کشور ، تهیه کننده تورهای مسافرتی بوده و در نوروز 99 همسفر شما عزیزان برای یک تعطیلات خاص و فوق العاده است .گروه هارمونی با تکیه بر قدرت بازوان خود و درایت و خرد جمعی متشکل از چهار شرکت هواپیمایی برجسته آریاک سفر ، سلام پرواز ، ابر آسا پرواز و امیدان پرواز در حال حاضر در زمره مجریان تور های خارجی شناخته شده کشورمان است . گروه هارمونی با تکیه بر لطف پروردگار ، تجربه ای گران قدر از سالیان گذشته و با همراهی شما یاران عزیزمان توانسته از سال 1395 تا کنون در صنعت گردشگری و مسافرتی همچنین خدمات اجرای تور به عنوان رقیبی سر سخت و قدرتمند فعالیت خود را ادامه دهد .

هارمونی و برنامه های نوروز 99

خدمات گروه هامونی در صنعت توریست و گردشگری سهمی گسترده را بر دوش خود دارد و در گردآوری تورهای گردشگری و توزیع این خدمات در میان شرکت های هواپیمایی زیر مجموعه همیشه کوشش دارد تأمین احتیاج های مسافرین را در اولویت خدمات خود قرار دهد .

و اما گروه هارمونی مجموعه ای با پشتوانه همیشگی اطمینان همسفرانش در نوروز 1399 نیز در کنار شما می باشد .

گروه هارمونی در نوروز 1399 با برنامه های سفری متنوع و همچنین ضمانت هتل های برتردرسراسر ترکیه با شما همراه خواهد بود. بدون شک تعطیلاتی فراموش نشدنی را در نوروز 1399 برایتان میزبانی میکنیم.

بلیط هواپیما در طاهاگشت

اقامت در هتل سواندور آنتالیا هدیه نوروزی هارمونی

هتل 5 ستاره سواندور توپکاپی پالاس در ساحل کندو شهرآنتالیا با چشم انداز دلنشین دریای مدیترانه در نوروز 1399 همراه گروه هارمونی میزبان تعطیلات رویایی شماست .

هتل سواندور توپکاپی پالاس هتلی 5 ستاره با بالاترین کلاس خدمات دنیای درمیان برترین هتل های شهردرخشان ترپذیرای سفر دلچسب شما میباشد .

این هتل، هتلی مدرن با طراحی لوکس ، فضایی دلنشین ، آرامشی رویایی ، خدماتی با درجه بالا است که همیشه از انتخاب های اول توریست ها در دنیا برای سپری کردن یک تعطیلات بی نقص میباشد .

هتل سواندور توپکاپی پالاس با تفریحاتی مهیج ، استخر های متنوع ، برنامه های شاد روزانه ، موسیقی زنده ، کنسرت و فستیوال های متعدد ، نمایش های موزیکال همچنین شب های شاد هر آنچه از یک سفر مفرح و شاد را انتظار دارید برایتان فراهم نموده است .

گروه هارمونی ، همسفر شما در هتل سواندور توپکاپی پالاس در تعطیلات نوروز است . همیشه خانواده هارمونی با ارائه بهترین پیشنهادات سفری رویایی و بیاد ماندنی را برایتان رقم میزند

و اما گروه هارمونی مجموعه ای با پشتوانه همیشگی اطمینان همسفرانش در نوروز 1399 نیز در کنار شما می باشد .

گروه هارمونی در نوروز 1399 با برنامه های سفری متنوع و همچنین ضمانت هتل های برتردرسراسر ترکیه با شما همراه خواهد بود . بدون شک تعطیلاتی فراموش نشدنی را در نوروز 1399 برایتان میزبانی میکنیم .

گروه هارمونی با تکیه بر قدرت بازوان خود و درایت و خرد جمعی متشکل از چهار شرکت هواپیمایی برجسته آریاک سفر ، سلام پرواز ، ابر آسا پرواز و امیدان پرواز در حال حاضر در زمره مجریان تور های خارجی شناخته شده کشورمان است . گروه هارمونی با تکیه بر لطف پروردگار ، تجربه ای گران قدر از سالیان گذشته و با همراهی شما یاران عزیزمان توانسته از سال 1395 تا کنون در صنعت گردشگری و مسافرتی همچنین خدمات اجرای تور به عنوان رقیبی سر سخت و قدرتمند فعالیت خود را ادامه دهد .

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت ارتودنسی

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: تاپ تراول
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19088

به "هارمونی و برنامه های نوروز 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هارمونی و برنامه های نوروز 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید