هاشمی: پیروزی با اختلاف زیاد، شیرینی بازی را کم نمی کند، با برنامه ریزی بلند مدت جزو برترین های آسیا می شویم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا گفت که پیروزی تیمش با داشتن ملی پوشان و بازیکنان باتجربه، جذابیت و شیرینی بازی را کم نمی کند.

هاشمی: پیروزی با اختلاف زیاد، شیرینی بازی را کم نمی کند، با برنامه ریزی بلند مدت جزو برترین های آسیا می شویم

مریم هاشمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی شاگردانش برابر شورا و شهرداری قزوین در هفته نخست لیگ برتر گفت: سطح بازی تیم ما با شورا و شهرداری قزوین بالاتر از دو بازی قبل بود. قزوین تیم خوبی است. هم بازیکن ملی پوش و هم در توپگیری و سرویس عملکرد خوبی دارد.

سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا افزود: در ست اول اگرچه پیروزی شدیم، اما تعداد خطاهای انفرادی تیم زیاد بود که در ست های بعد توانستیم جبران کنیم و در ست سوم با کمترین خطا و با امتیاز پایین به پیروزی رسیدیم. هدف ما این است که روی برنامه های تیم خودمان کار کنیم، چون هدف تیم سایپا قرار دریافت در بین چهار تیم برتر و کوشش برای قهرمانی است.

هاشمی در پاسخ به این سوال که شکست حریفانتان با داشتن بازیکنان ملی پوش و باتجربه جذابیت و شیرینی بازی را کم نمی کند، گفت: من فکر می کنم جذابیت و شیرینی بازی را کم نمی کند. در بعضی مواقع بازی یک طرفه است، اما تیم ها کوشش خود را می نمایند و فکر می کنم با وجود اینکه بعضی تیم ها ملی پوش ندارند، سطح مسابقات سال جاری خیلی پایین نیست.

وی درباره عواملی که در پیشرفت والیبال بانوان ایران موثر است، گفت: پشتوانه سازی یکی از موارد مهم برای بالا رفتن سطح والیبال بانوان است. بازیکنان ملی پوش ما به نقطه ای رسیده اند که باید بازیکنان امید و جوانان پشتوانه های آنها باشند تا به تدریج به تیم باتجربه تزریق و از آنها استفاده گردد. از طرف دیگر اردوهای تیم ملی و استفاده از یک مربی خارجی و برنامه های بلند مدت شاید بتواند تغییر خیلی عظیم و عمده ای در تیم های والیبال ما بدهد.

هاشمی یادآور شد: داورزنی در مصاحبه ای گفته که برای والیبال مردان برنامه ریزی 10 ساله نموده اند. پس اگر یکبار روی بانوان برنامه ریزی بلند مدت انجام یدهیم و یک مربی خوب و مطرح خارجی بیاوریم و در عین حال از مربیان خودمان کنار او استفاده کنیم، سطح شان را بالا برده و پشتوانه سازی می کنیم. من فکر می کنم اگر این اتفاق رخ بدهد در سال چهارم پنجم قطعا جواب می گیریم و می توانیم در میان چهار تیم برتر آسیا باشیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 45864

به "هاشمی: پیروزی با اختلاف زیاد، شیرینی بازی را کم نمی کند، با برنامه ریزی بلند مدت جزو برترین های آسیا می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی: پیروزی با اختلاف زیاد، شیرینی بازی را کم نمی کند، با برنامه ریزی بلند مدت جزو برترین های آسیا می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید