هتل کلارک شیراز هند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، آگرا سومین شهر بزرگ هند است و تا دهلی پایتخت هند، 2 ساعت و نیم رانندگی فاصله دارد. بهترین زمان سفر به این شهر از اکتبر تا مارس است چون در این ماه ها آب و هوا ملایم است. این شهر بناهای تاریخی زیادی دارد که معروف ترین آن ها تاج محل است. آگرا هواداران زیادی دارد و گردشگران بسیاری از ان بازدید می نمایند به همین دلیل هتل های زیادی در آن ساخته شده است. می خواهیم درباره یکی از هتل های قدیمی این شهر به نام کلارک شیراز حرف بزنیم، خبرنگاران را همراهی کنید.

هتل کلارک شیراز هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

هتل 5 ستاره کلارک شیرا در شهر آگرا هند واقع شده است، از هتل های زنجیره ای است و با قدمت 50 ساله خود از هتل های خوب و مجهز می باشد. محوطه حیاط این هتل بزرگ و سرسبز است که در آن می توانید از امکانات استخر فضای باز، سونا، جکوزی و باشگاه لذت ببرید و اگر از علاقمندان به فعالیت های ورزشی و شنا باشید از امکانات خوب ان کاملا راضی می شوید.

هتل پذیرش 24 ساعته دارد و کارهای چک این و تحویل اتاق آن بسیار سریع انجام می گردد. فاصله هتل تا جاذبه های تاج محل و قلعه آگرا که هر دو در لیست میراث جهانی یونسکو هستند 1.5 کیلومتر است و می توانید 10 دقیقه ای به آنجا برسید، توجه داشته باشید تاج محل در روزهای آدینه تعطیل است و نزدیکی این دو جاذبه به هم باعث می گردد که بتوانید به راحتی از هر دو بازدید کنید، حتی از پنجره اتاق خود هم می توانید این دو جاذبه زیبا را تماشا کنید. هتل 237 اتاق دارد که در آن ها برای شما امکاناتی مثل تلویزیون، سیستم تهویه، مینی بار، دوش، حمام شخصی و سرویس بهداشتی محیا است.

فاصله هتل تا فاتح پورسیکیری 35 کیلومتر، تا ایستگاه راه آهن آگرا 4 کیلومتر، تا فرودگاه آگرا 5.5 کیلومتر و تا ایستگاه اتوبوس 8 کیلومتر است. هتل 3 رستوران دارد که می توانید انواع غذاهای خوشمزه هندی و چینی را در آن ها امتحان کنید، در رستوران طبقه پنجم هتل در حالی که از طعم ناب غذاهای تند و تیز هندی لذت می برید چشم انداز زیبا و رویایی از تاج محل دارید.

در کافه آن انواع نوشیدنی های محلی سرو می گردد، حتما طعم بینظیر چای هندی را در این محل بچشید. اگر ترجیح می دهید که غذای خود را در اتاق خود میل کنید و به رستوران مراجعه نکنید می توانید از خدمات روم سرویس بهره ببرید و خدمه غذا را به اتاق شما می آورند. اگر قصد خرید داشته باشید مرکز خرید تی دی آی مال در 3 کیلومتری هتل است و با اجناس متنوعی که دارد می توانید خرید مناسبی از این مرکز داشته باشید. در لابی و رستوران به وای فای رایگان دسترسی دارید، اگرچه سرعت نت کم است اما راضی کننده می باشد. هتل لابی بسیار زیبایی دارد که با آیینه ها، گل ها و لوسترها و چراغ های زیبا دکوربندی شده است، نشستن در این فضا و استفاده از وای فای رایگان می تواند بسیار لذت بخش باشد، در کنار آسانسور یک آکواریوم زیبا و بزرگ واقع شده است که در آن انواع ماهی های زیبا و رنگارنگ وجود دارند.

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 15769

به "هتل کلارک شیراز هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل کلارک شیراز هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید