هدیه کاظمی: به المپیکی شدن امیدواریم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ملی پوش قایقرانی بانوان کشورمان گفت: هدف اصلی ما از شرکت در مسابقات جهانی این است که رقبای آسیای خود را محک بزنیم و بتوانیم برای اولین به فینال A راه پیدا نموده و در مسابقات آسیایی سهمیه المپیک را کسب کنیم.

هدیه کاظمی: به المپیکی شدن امیدواریم

هدیه کاظمی در گفت وگو با خبرنگاران، منطقه خلیج فارس، اظهار کرد: حدود سه هفته پیش با هیات قایقرانی استان هرمزگان دچار مشکل شدم و در اردوی تیم ملی شرکت نکردم. تقریباً پنج روز از اردو گذشت و در حالی که از هیات قایقرانی استان هیچ تماسی با من گرفته نشد، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان به تهران آمد و در جلسه ای با رئیس و دبیر فدراسیون قول داد مسائل موجود در هیات را پیگیری کند و تصمیم بر این شد که فعلاً در اردوها حضور داشته باشم.

ملی پوش قایقرانی توضیح داد: در حال حاضر برای مسابقات دنیای مجارستان در خاتمه مردادماه سال جاری آماده می شویم، به این دلیل که سال جاری سهمیه ها برای المپیک کم شده محدودیت هایی داریم و قرار شده با توجه به اینکه در رشته دونفره شانس بیشتری برای دریافت سهمیه داریم، مسابقه دهیم.

کاظمی مطرح نمود: تایم هایی که تاکنون برای قایق دونفره من و آرزو حکیمی ثبت شده خوب بوده و رو به رشد هستیم، هنوز تایم ثابتی نداریم و هر روز بهتر می گردد، امیدواریم در مسابقات دنیای یا مسابقات آسیایی که فروردین ماه 99 برگزار می گردد، بتوانیم سهمیه المپیک را بگیریم.

وی اعلام نمود: شرایط اردوی تیم ملی خوب است، تمرینات خود را از فروردین شروع کردیم و هر روز نتایج بهتری را در تمرینات به دست می آوریم. انتهای هر هفته تست داریم و در تست ها تایم ها کمتر و کمتر می گردد و امیدواریم تا زمان مسابقات به تایم ایده آل خود برسیم.

مدال آور بازی های آسیایی قایقرانی بیان نمود: سطح مسابقات دنیای بسیار بالا است، همه کشورهای قدر دنیا بخصوص اروپایی ها که در قایقرانی حرف اول را می زنند شرکت می نمایند و برای دریافت سهمیه المپیک با هم می جنگند، درگذشته سهمیه المپیک 9 قایق بوده اما سال جاری سهمیه ها را به شش قایق کاهش داده اند و به همین سبب رقابت خیلی بالا رفته است.

وی ابراز کرد: همه تیم های اروپایی بهترین های قایقرانی دنیا هستند و نفرات اصلی المپیک را تشکیل می دهند، ما در این مسابقات شانس مدال نداریم اما برای دریافت سهمیه و رفتن به فینال A (9 تیم اول) می جنگیم، هدف اصلی ما از شرکت در مسابقات دنیای این است که رقبای آسیای خود را محک بزنیم و بتوانیم برای اولین به فینال A راه پیدا کنیم و در مسابقات آسیایی سهمیه المپیک را کسب کنیم.

کاظمی در خاتمه اظهار کرد: ما در شرایطی تمرین می کنیم که بیمه نداریم و حداقل حقوق ممکن را دریافت می کنیم، از صبح تا شب مشغول تمرین هستیم و نمی توانیم شغل دیگری داشته باشیم تا بتوانیم هزینه های زندگی خود را تأمین کنیم و چشم امیدمان به همین جایزه های مسابقات است.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9912

به "هدیه کاظمی: به المپیکی شدن امیدواریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه کاظمی: به المپیکی شدن امیدواریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید