هزینه 30 میلیونی پینگ پنگ باز 17 ساله برای کسب سهمیه المپیک

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، در روزهای گذشته سه رویداد بین المللی زیر نظر فدراسیون جهانی تنیس روی میز و به میزبانی سه کشور صربستان، اسلوونی و کرواسی برگزار گردید. امین احمدیان همراه با میعاد لطفی، امیرحسین هدایی و سروش امیری نیا از شرکت کنندگان در این رقابت ها بودند.

هزینه 30 میلیونی پینگ پنگ باز 17 ساله برای کسب سهمیه المپیک

این پینگ پنگ باز 17 ساله در مصاحبه با خبرنگاران با تاکید بر اینکه با هزینه شخصی در این مسابقات شرکت کرد، در خصوص چرایی این موضوع و همچنین نتایج به دست آمده در مسابقات شرح داد.

احمدیان گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز از 23 خردادماه شروع می گردد. قرار است ترکیب انتخابی در این مسابقات به رقابت های انتخابی المپیک اعزام گردد. برای اینکه بتوانم در مسابقات انتخابی نتیجه بگیرم و برای انتخابی المپیک هم ارتقای رنکینگ داشته باشم، تصمیم گرفتم در مسابقات صربستان، اسلوونی و کرواسی شرکت کنم.

احمدیان توضیح داد: اعزام به هیچیک از این مسابقات در برنامه فدراسیون تنیس روی میز نبود اما از آنجا که ارتقای رنکینگ جهانی برایم اهمیت زیادی دارد، تصمیم گرفتم با هزینه شخصی در مسابقات حاضر شوم.

این پینگ پنگ باز در خصوص وضعیت سایر بازیکنان و اینکه آیا آنها هم با هزینه شخصی در مسابقات شرکت کردند؟ گفت: امیرحسین هدایی و سروش امیری نیا همراه من در هر سه مسابقه شرکت کردند اما میعاد فقط در مسابقات اسلوونی شرکت داشت. دقیق نمی دانم شرایط آنها برای حضور در مسابقات چگونه بود. شاید فدراسیون به آنها یاری نموده باشد یا اینکه از یاری اسپانسرهای شخصی خود استفاده نموده باشند اما هزینه صفر تا صد شرکت در این رقابت ها برای من، با خودم بود.

احمدیان در پاسخ به این پرسش که برای شرکت در سه رویداد موردنظر چقدر هزینه نموده است و اینکه آیا فدراسیون برای جبران آن اقدامی انجام خواهد داد؟، گفت: 30 میلیون تومان هزینه من برای شرکت در مسابقات صربستان، اسلوونی و کرواسی شد. معمولاً در چنین مواردی و در صورتی که فدراسیون قصد جبران داشته باشد، یا بخشی از هزینه را پرداخت می نماید یا با هزینه خودش یک اعزام انجام می دهد. فکر می کنم شاید فدراسیون برای من یک اعزام را مصوب کند.

وی با بیان اینکه اولین بار بود که کاملاً با هزینه شخصی در مسابقات بین المللی شرکت می کرد، اعلام نمود: در بعضی موارد فدراسیون حداقل ورودیه مسابقات را پرداخت می کرد یا پرداخت بخش دیگری از هزینه اعزام را متقبل می شد اما این بار تمام هزینه های حضور در مسابقات را خودم پرداخت کردم تا به نتیجه برسم. برایم اهمیت دارد که ارتقای رنکینگ داشته باشم. در رده سنی جوانان که آخرین سال حضورم به حساب می آید، در رده هفتم قرار دارم. البته قبلاً در رده پنجم بودم که به دلیل غیبت در مسابقات این صندلی را از دست دادم. می خواهم در این رده سنی جزو سه نفر نخست شوم.

این پینگ پنگ باز ادامه داد: در رده سنی بزرگسالان هم فعلاً در صندلی 270 هستم. در این رده هم می خواهم ابتدا جزو 100 بازیکن اول رنکینگ جهانی شوم و در ادامه هم برای قرار دریافت در میان 50 نفر برتر کوشش کنم.

احمدیان همچنین در خصوص رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز گفت: ظاهراً بر اساس نتایج این مسابقات چهار بازیکن برای ترکیب تیم ملی انتخاب می شوند. بازیکن پنجم هم به صورت انتصابی تعیین می گردد. از تجربه حضور در مسابقات فوق می توانم برای نتیجه گیری بهتر در انتخابی تیم ملی استفاده کنم. ضمن اینکه اگر رنکینگ جهانی خوبی داشته باشم در وضعیتم برای انتصاب بی تأثیر نخواهد بود. رنکینگ جهانی و ارتقاء در آن هم برای مسابقات انتخابی المپیک خیلی زیاد ضروری است.

پینگ پنگ باز 17 ساله ایران همچنین به نتایج خود در مسابقات صربستان، اسلوونی و کرواسی اشاره نمود و گفت: هر سه رویداد در دو رده سنی بزرگسالان و زیر 21 سال برگزار گردید. البته من رده سنی جوانان هستم اما در هر دو رده سنی مسابقات شرکت کردم. در صربستان و رده سنی بزرگسالان مسابقات این کشور، تا جدول 32 نفره بالا آمدم و با شکست مقابل نفر دوم جدول رده بندی از کرواسی حذف شدم. در رده سنی زیر 21 سال هم در جدول 32 نفر به نماینده هنگ کنگ باختم.

وی توضیح داد: در رقابت های زیر 21 سال اسلوونی تا جمع هشت بازیکن برتر پیش رفتم اما در این مرحله به نماینده اتریش باختم. در رده سنی بزرگسالان هم تا جدول 64 نفره بالا آمدم. مسابقات اسلوونی در بخش دوبل هم برگزار گردید که در آن همراه با هم تیمی خود (میعاد لطفی) سوم شدم. در کرواسی هم جزو 32 بازیکن رقابت های زیر 21 سال شدم اما در رده بزرگسالان این رقابت ها در همان مرحله گروهی حذف شدم.

امین احمدیان در سرانجام گفت: رنکینگ جهانی جدید نتیجه حضورم در این رقابت ها و هزینه ای که برای آنها متقبل شدم را تعیین می کنم. کوشش می کنم در مسابقات انتخابی نتیجه بگیرم و در ترکیب تیم ملی قرار بگیرم تا شرایط حضور در رقابت های انتخابی المپیک را به دست بیاورم. بعد از انتخابی تیم ملی هم اگر فدراسیون برنامه ای برای تیم ملی نداشت سعی می کنم بازهم با هزینه شخصی در مسابقات شرکت کنم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8033

به "هزینه 30 میلیونی پینگ پنگ باز 17 ساله برای کسب سهمیه المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه 30 میلیونی پینگ پنگ باز 17 ساله برای کسب سهمیه المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید