هشدار رسانه ژاپنی؛ مراقب بیرانوند و پرتاب های بلندش باشید!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی فوتبال ایران و ژاپن از ساعت 17:30 فردا دوشنبه در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا در العین امارات به مصاف هم خواهند رفت.

هشدار رسانه ژاپنی؛ مراقب بیرانوند و پرتاب های بلندش باشید!

سایت هوشی اسپورتس ژاپن در گزارشی به آنالیز یکی از نقاط اصلی قوت تیم ملی ایران و عملکرد علیرضا بیرانوند پرداخته و به تقابل ژاپنی ها با این دروازه بان در فینال لیگ قهرمانان آسیا با تیم کاشیما اشاره نموده است.

این سایت نوشت: علیرضا بیرانوند 26 ساله - پرسپولیس - که با تیم ملی ایران در رده بیست و نهم جهان و صدر آسیا واقع شده است، پرتاب هایی 75 متری در زمین دارد. بازی مرحله نیمه نهایی خاتمه فرا رسید و ژاپن به مصاف ایران خواهد رفت؛ تیمی که تاکنون 12 گل به ثمر رسانده و بدون باخت به نیمه نهایی رسیده است. شی اُیا مدافع تیم ملی ژاپن که در فینال لیگ قهرمانان مقابل پرسپولیس بازی نموده بود می گوید بدون شک بازی با ایران سخت و سخت است.

ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه از 10 بازی، در 9 مسابقه دروازه خود را بسته نگه داشت. این تیم دفاع مستحکمی دارد و دروازه بانی با 194 سانتیمتر که بهترین دروازه بان آسیا است. مهمترین ویژگی او پرتاب های بلند است که به 75 متر هم می رسد و از نیمه زمین رد می گردد. این پرتاب باعث می گردد مهاجمان ایران پشت دفاع حریف به توپ برسند. زمانی که بیرانوند در جام جهانی چنین پرتابی را انجام داد، رسانه های تمام جهان اعلام کردند که این حرکت و پرتاب باید در کتاب گینس ثبت گردد.

این سایت ژاپنی در ادامه مطلب خود آورده است که ژاپن باید از اتفاقاتی که در بازی با بلژیک در جام جهانی برایشان رخ داد درس بگیرند؛ در آن مسابقه هم در شرایطی که تا دقایق پایانی بازی با تساوی 2 - 2 در جریان بود، حرکت کورتوا دروازه بان بلژیک و آغاز سریع مسابقه باعث شد تا ژاپن گل سوم را دریافت کند و از جام جهانی کنار برود. حالا این سایت تاکید نموده که نباید مشابه این اتفاق در بازی با ایران و با دروازه بانی بیرانوند رخ بدهد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4100

به "هشدار رسانه ژاپنی؛ مراقب بیرانوند و پرتاب های بلندش باشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار رسانه ژاپنی؛ مراقب بیرانوند و پرتاب های بلندش باشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید