هشدار واکر به رقبا: سیتی می خواهد در انگلیس سالها قدرتنمایی کند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدافع ملی پوش منچسترسیتی با هشدار به رقیبان گفت این تیم می خواهد سالها در فوتبال جزیره حکم فرمایی کند.

هشدار واکر به رقبا: سیتی می خواهد در انگلیس سالها قدرتنمایی کند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی میل، منچسترسیتی قهرمان دوره قبل لیگ برتر انگلیس ، در این فصل آغاز خوبی داشت و با دو گل آرسنال را از پیش رو برداشت تا نشان دهد در بهترین شرایط خود قرار گرفته است.

کیل واکر در ابتدای فصل قبل با جدایی از تاتنهام به منچسترسیتی پیوست و با این تیم تاکنون موفق به قهرمانی در لیگ برتر، جام اتحادیه و جام خیریه گردیده است.

واکر درباره قدرت منچسترسیتی گفت: چیزی که تعیین است هم گواردیولا و هم بازیکنان به یک قهرمانی راضی نمی شوند و به دنبال اقتخارات بیشتری هستند. من نمی خواهم فقط حرف زده باشم ولی این را می گویم که سیتی می خواهد سالها در فوتبال انگلیس قدرتنمایی کند و به افتخارات عدیده ای دست یابد. ما برای رسیدن به این مهم هم ابزار کافی داریم و هم مربی خوبی داریم. بنابراین باید با قدرت و اطمینان پیش برویم.

او که در جام جهانی نیز برای انگلیس به میدان رفت اضافه نمود: هر روز یک فرصت برای یادگیری است. باید خودمان را با تاکتیک های مختلف وفق دهیم و بتوانیم به موفقیت دست یابیم. من به سیتی نیامدم که یک قهرمانی به دست بیاورم و استراحت کنم. من و همه بازیکنان سیتی تشنه موفقیت و کسب جام هستیم. لیگ برتر لیگ شگفتی هاست و لسترسیتی این موضوع را به خوبی نشان داد و به همین خاطر باید کاملا مراقب باشیم.

منچسترسیتی در هفته دوم لیگ برتر باید برابر هادرسفیلد تاون قرار گیرد که در دیدار نخست خود در خانه با 3 گل به چلسی باخت و شاگردان گواردیولا کار سختی برای دومین برد پیاپی خود در لیگ برتر ندارند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 163

به "هشدار واکر به رقبا: سیتی می خواهد در انگلیس سالها قدرتنمایی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار واکر به رقبا: سیتی می خواهد در انگلیس سالها قدرتنمایی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید