همکاری ال جی و NAVER برای افزایش کارایی تلفن های هوشمند با نمایشگر دوگانه با استفاده از مرورگر Omnitasking

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ال جی با همراهی NAVER (بزرگ ترین موتور جستجوی کره)، درحال توسعه مرورگری بهینه شده برای استفاده در نمایشگرهای دوگانه ال جی است. Whale قرار است Multitasking در تلفن های هوشمند دو نمایشگره ال جی را به مرتبه تازه ارتقا دهد.

همکاری ال جی و NAVER برای افزایش کارایی تلفن های هوشمند با نمایشگر دوگانه با استفاده از مرورگر Omnitasking

Whale بر پایه مرورگر متن باز Chromium گوگل توسعه یافته و از قابلیت های Omnitasking شرکت NAVER هم بهره می برد. این قابلیت امکان انجام هم زمان چند عملکرد روی یک نمایشگر را امکان پذیر خواهد نمود. Whale از حالت تقسیم صفحه (split screen) پشتیبانی نموده و با تقسیم صفحه به دو بخش قابل تنظیم جداگانه، امکان مشاهده هم زمان دو سایت در یک تب را فراهم می آورد. ترکیب این قابلیت با نمایشگر دوگانه ال جی به Whale این توان را می دهد تا در ابعادی کاملاً تازه و بزرگ تر امکان حرکت میان دو سایت را به شکلی سریع و مؤثر فراهم آورد. کسانی که عاشق خرید اینترنتی هستند می توانند در یک بخش صفحه منوهای اصلی سایتی را آنالیز نمایند و به صورت هم زمان در بخش دیگر صفحه مشخصات و نقدهای هر محصول را مشاهده نمایند. افراد دوزبانه با استفاده از Whale می توانند به شکل هم زمان خبری را در دو زبان مختلف روی صفحه مشاهده نموده و به شکل مقایسه ای مطالعه نمایند.

ال جی به دنبال روش های خلاقانه جدیدی است تا کاربران بتوانند حداکثر استفاده را از تکنولوژی نمایشگر دوگانه (Dual Screen) این شرکت داشته باشند. این تکنولوژی اولین بار روی تلفن همراه هوشمند LG V50ThinQ 5G مورداستفاده نهاده شد. علاوه بر این در نمایشگاه IFA برلین سال جاری باید منتظر نمونه های جدیدتری از این تکنولوژی در محصولات ال جی باشیم. جایی که ال جی جدیدترین تلفن های هوشمند مجهز به تکنولوژی نمایشگر دوگانه را رونمایی خواهد نمود که مرورگر Whale شرکت NAVER هم روی آن ها نصب شده است.

Chang Ma، معاون ارشد گروه استراتژی محصول شرکت ارتباطات موبایل ال جی الکترونیکس می گوید: نمایشگر دوگانه ال جی یک سبک طراحی و فرم فاکتور جدید موبایل است که به دلیل قابلیت های خارق العاده اش بسیار موردتوجه مصرف نمایندگان قرارگرفته. همکاری ما با NAVER تنها آغازی برای توسعه اکوسیستم گسترده نمایشگر دوگانه و نشانه ای از تعهد ما جهت فراهم آوردن تجربه موبایلی غنی و متمایزی برای کاربرانمان است.

Hyo Kim، مدیر تیم Whale در شرکت NAVER می گوید: تجربه Multitasking یکپارچه چیزی است که همه مصرف نمایندگان دنبال آن بوده و برای شان ارزشمند است؛ و همین باعث شده که ما دیدگاهی جهانی برای توسعه Whale شرکت NAVER داشته باشیم. همکاری راهبردی مان با ال جی هم به ما یاری می نماید تا Whale کاربران بین المللی بیشتری داشته باشد و تا خاتمه سال از زبان های بسیاری پشتیبانی خواهد نمود.

برای مشاهده جدیدترین تلفن های همراه هوشمند ال جی مجهز به مرورگر Whale شرکت NAVER، ششم تا یازدهم سپتامبر در نمایشگاه IFA 2019 آلمان با ال جی همراه باشید. با هشتگ LGIFA2019 می توانید فعالیت های ال جی در نمایشگاه IFA سال جاری را دنبال کنید.

2121

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12520

به "همکاری ال جی و NAVER برای افزایش کارایی تلفن های هوشمند با نمایشگر دوگانه با استفاده از مرورگر Omnitasking" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری ال جی و NAVER برای افزایش کارایی تلفن های هوشمند با نمایشگر دوگانه با استفاده از مرورگر Omnitasking"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید