والیبالیست های ایران پس از شکست مقابل آرژانتین چه گفتند؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بازیکنان تیم ملی والیبال ایران معتقدند، باخت مقابل آرژانتین را جبران می نمایند وبا یک شکست ناامید نخواهند شد.

والیبالیست های ایران پس از شکست مقابل آرژانتین چه گفتند؟

به گزارش خبرنگاران،مهدی مهدوی پس از شکست تیم ملی ایران برابر آرژانتین در المپیک ریو اعلام کرد: آرژانتین عملکرد بهتری نسبت به ما داشت و به خصوص در زدن سرویس و توپ گیری خیلی خوب کار کرد. متاسفانه نتوانستیم گام اول را در المپیک محکم برداریم اما مطمئن باشید که این نتیجه را جبران می کنیم. هنوز المپیک برای ما تمام نشده است و چهار مسابقه دیگر در مرحله گروهی داریم. می توانیم این شکست را جبران کنیم و راهی دور بعد شویم.

پاسور تیم ملی ایران اظهار داشت: هیچکس پیش بینی نمی کرد که فرانسه مقابل ایتالیا با نتیجه سه بر صفر شکست بخورد. شکست آمریکا مقابل کانادا هم غیر قابل باور بود. همین نتایج نشان می دهد که هیچ چیز در ورزش و به خصوص المپیک قابل پیش بینی نیست و هر تیمی ممکن است شکست بخورد. این اتفاق برای ما هم رخ داد اما می توانیم در دیدارهای بعدی جبران کنیم.

در مسابقه با آرژانتین انتظار بیشتری از خودمان داشتم اما روز ما نبود

محمد موسوی نیز اعلام کرد: بازی خوبی ارائه نکردیم و در زدن اسپک و دریافت ضعیف بودیم. انتظار بیشتری از تیم خودمان داشتم ولی انگار واقعا روز ما نبود. انشالله در مسابقه بعدی بهتر کار می کنیم. شرایط المپیک با تمام تورنمنت های دیگری که در آن شرکت نموده ایم متفاوت است و باید تا فرصت از دست نرفته به این شرایط عادت کنیم.

با یک شکست نا امید نمی شویم

عادل غلامی پس از شکست سه بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل آرژانتین توضیح داد: برای رسیدن به المپیک زحمات زیادی کشیدیم و سخت تمرین کردیم. هدف بزرگی هم در این مسابقات داریم و با یک شکست پا پس نمی کشیم.

او ادامه داد: آرژانتین در مسابقه امروز خیلی بهتر از ما کار کرد و اجازه نداد توانایی واقعی خود را در میدان پیاده کنیم ولی شک نکنید که در روزهای آینده عملکرد بهتری خواهیم داشت. شکست تیم بزرگ آمریکا مقابل کانادا در نخستین روز المپیک نشان دهنده سختی کار در این رقابت هاست. نخستین تجربه خود در این میدان بزرگ را پشت سر می گذاریم و نمی خواهیم به راحتی، سختی هایی که تحمل کردیم را فراموش کنیم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 16088

به "والیبالیست های ایران پس از شکست مقابل آرژانتین چه گفتند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبالیست های ایران پس از شکست مقابل آرژانتین چه گفتند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید