واکنش رئیس کمیته ملی المپیک به مثبت شدن دوپینگ کاراته کای ایران

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس کمیته ملی المپیک ایران گفت: راستا حقوقی مثبت شدن تست دوپینگ کاراته کا ایران در آستانه المپیک را دنبال می کنیم.

واکنش رئیس کمیته ملی المپیک به مثبت شدن دوپینگ کاراته کای ایران

به گزارش خبرنگاران، سیدرضا صالحی امیری در حاشیه اختتامیه جشنواره شعر المپیک در باغ کتاب تهران گفت: هدف المپیک تنها رفتن روی سکوی قهرمانی نیست بلکه همبستگی ملت ها و اقوام و جامعه یک رنگ است.مفهوم منشور المپیک همبستگی است.

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص این جشنواره شرح داد: 120 شاعر آثار خود را ارائه کردند و 5 اثر برگزیده شد. به جای اینکه در فضای بسته و دیوارهای بسته باشیم، فضای فعالیت ها را در متن جامعه آوردیم. این المپیک تنها المپیک قهرمانی و سکه نیست بلکه در بحث های فرهنگی هم کارهای بزرگی اجرا شده است. امیدوارم در انتها مجموعه فعالیت های ما در بحث فرهنگی و قهرمانی کام ملت را شاد کند.

صالحی امیری تاکید کرد: آنچه وظیفه ما، دولت، فدراسیون ها و وزارت ورزش بوده را انجام و همه داشته ها را به میدان آوردیم. برای اولین بار 10 دختر کسب سهمیه کردند و ورزشکاران ما افتخار آفرینی خواهند کرد.

وی در خصوص پیگیری مثبت شدن دوپینگ یک کاراته کای ایرانی در آستانه المپیک گفت: هر روز جلسات برگزار می شود. امروز جلسه داشتیم و فردا هم جلسه داریم. با فدراسیون جهانی مکاتبه کردیم. حق ورزشکار ما این نبود ولی باید راستا حقوقی را دنبال کنیم. آقای سجادی جلسات کارشناسی دارد و امیدوارم بتوانیم تخفیف بگیریم.

منبع: مهر

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 61036

به "واکنش رئیس کمیته ملی المپیک به مثبت شدن دوپینگ کاراته کای ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش رئیس کمیته ملی المپیک به مثبت شدن دوپینگ کاراته کای ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید