واکنش سرمربی ملوان به مهلت فیفا، امیدوارم اسکوچیچ به ما یاری کند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، محمد احمدزاده در مصاحبه با خبرنگاران، درباره اولتیماتوم فیفا به باشگاه ملوان برای پرداخت طلب 400 میلیون تومانی پاشنکو (دروازه بان سابق تیم ملوان) گفت: مسئولان باشگاه بخصوص پژمان نوری و مازیار زارع شرایط را به سمتی می برند که ان شاءالله کار به کسر امتیاز نکشد. تا همین الان هم پژمان و مازیار باشگاه را به بهترین شکل ممکن مدیریت نموده اند. از همان ابتدای کار این دو، هیچکس تصوری از مدیریتشان نداشت.

واکنش سرمربی ملوان به مهلت فیفا، امیدوارم اسکوچیچ به ما یاری کند

وی اضافه کرد: کسانی که از بیرون شاهد اتفاقات ملوان بودند فکر می کردند مازیار و پژمان یک روز، یک هفته یا نهایتاً یک ماه بیشتر دوام نمی آورند و ملوان به گِل می نشیند ولی این آقایان کاری کردند استثنایی و تیم را به بهترین شکل حفظ کردند. حالا هم از این چالش عظیم خارج می شویم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان اظهار داشت: پژمان و مازیار در کار مدیریتشان اشتباهی نداشته اند. به نظرم آنها با این شرایط اقتصادی وحشتناک، باید به عنوان مدیران نمونه لیگ انتخاب شوند.

احمدزاده در مورد اینکه چرا مطالبات پاشنکو در سال های گذشته پرداخت نشده است؟ یادآور شد: هر مدیری به ملوان می آمد، می گفت پول پاشنکو را پرداخت می کنیم. حتی این اواخر می گفتند پولش را پرداخت نموده ایم. آنها کارشان را روزمره پیش می بردند و با دروغ سر مردم کلاه می گذاشتند. طرفداران که از اتفاقات داخل باشگاه خبر نداشتند. بالاخره بدهی باید پرداخت گردد وگرنه شرایط سخت تر می گردد.

وی گفت: ملوان از گذشته بدهی های زیادی دارد. همین الان آقای دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی (که سابقه کار در تیم ملوان را دارد) رقم بالایی از ملوان طلب دارد. امیدوارم ایشان حالا که سرمربی ایران است، به ملوان یاری کند و به ما تخفیف یا زمان بدهد. مازیار و پژمان در همین فصل بخش زیادی از بدهی های گذشته را پرداخت نموده اند تا جایی که حتی پنجره جابجایی باشگاه را باز کردند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان ادامه داد: از اینکه می بینم بازیکنانی مثل پژمان و مازیار در فاصله یک سال بعد از خداحافظی از دنیای بازیگری در عرصه مدیریت هم پیروز هستند، لذت می برم. برایم جالب است که آنها خودشان را سریع با مدیریت و بحران تیمداری تطبیق دادند و به بهترین شکل کار کردند. معلوم شد استعداد آنها فقط مختص داخل زمین نبوده است.

احمدزاده درباره شرایط شهر انزلی بعد از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: شرایط شهر انزلی نسبت به 10، 15 روز گذشته بهتر شده است. یکی از افرادی که خیلی به شهر یاری کرد دکتر بابک صیاد است که مسئول پزشکی تیم ملوان هم هست. ایشان زحمات زیادی برای انزلی کشید و باید از وی تشکر کرد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 27285

به "واکنش سرمربی ملوان به مهلت فیفا، امیدوارم اسکوچیچ به ما یاری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سرمربی ملوان به مهلت فیفا، امیدوارم اسکوچیچ به ما یاری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید