ورود تیم های خارجی به تبریز از بامداد پنجشنبه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، ناصر هوشیار مسئول کمیته فرهنگی و روابط عمومی تور سی و سوم عصر چهارشنبه در جلسه مدیر تور با کمیته های برگزاری و نیروهای داوطلب با اعلام این خبر گفت: هشت تیم خارجی شرکت نماینده در سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان به ترتیب از بامداد پنجشنبه پنجم مهر وارد تبریز می شوند تا خود را برای حضور در این رویداد معتبر بین المللی آماده نمایند.

ورود تیم های خارجی به تبریز از بامداد پنجشنبه

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ورود تیمها، ساعت 40 دقیقه بامداد پنجشنبه اعضای تیم قزاقستان به همراه اعضای گروه فتوفینیش از طریق فرودگاه شهید مدنی وارد تبریز می شوند. تیم های آلمان، لیتوانی، بلژیک، هلند و جمهوری آذربایجان نیز روز جمعه ششم مهر از طریق هوایی و زمینی به تبریز می آیند. همچنین تیم جمهوری چک و تیم ملی روسیه نیز روز شنبه هفتم مهر به همراه داوران و افسر آنتی دوپینگ وارد تبریز می شوند.

هوشیار بیان کرد: حضور پنج تیم داخلی و هشت تیم خارجی در سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران آذربایجان قطعی گردیده است و بر اساس برنامه، این مسابقات از روز هشتم مهر شروع خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1401

به "ورود تیم های خارجی به تبریز از بامداد پنجشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود تیم های خارجی به تبریز از بامداد پنجشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید