وزیر ارشاد: شرایط برگزاری جشنواره فیلم فجر در چهلمین سال برپایی، از نظر کمی و کیفی مطلوب است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وعده داد که جشنواره خوبی از منظر کیفی و کمی در چهلمین سال برگزاری این رویداد برگزار گردد.

وزیر ارشاد: شرایط برگزاری جشنواره فیلم فجر در چهلمین سال برپایی، از نظر کمی و کیفی مطلوب است

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، محمدمهدی اسماعیلی در برنامه رادیو فرهنگ بیان کرد: به امید خدا، قرار است جشنواره خوبی از منظر کیفی و کمی در چهلمین سال برگزاری این رویداد داشته باشیم.

او با بیان این مطلب، درباره معرفی لیست نهایی فیلم های بخش مسابقه چهلمین جشنواره فیلم فجر گفت: کار های معرفی فیلم های بخش مسابقه در حال اجرا شدن است، لیست نهایی این بخش در روز پنجم دی اعلام خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه نمود: با برنامه ای فشرده روبه رو هستیم و نزدیک دویست فیلم در نوبت اکران قرار دارند. همکارانم در سازمان سینمایی کوشش می نمایند تا با کمترین مسائل از این شرایط عبور نمایند. درحال حاضر، شرایط اکران و شرایط رضایت مخاطبان خوب است و باید کار های جشنواره را به نحوی جلو ببریم که این دو اتفاق با یک دیگر تلاقی پیدا ننمایند.

او در ادامه درباره بحث بودجه بخش فرهنگی اظهار کرد: اتفاقات خوبی در دولت برای بحث بودجه افتاده است؛ بودجه نهاد ها افزایش آنچنانی نداشته است؛ اما برای حوزه فرهنگ یک تصمیم بزرگ گرفته شده و آن هم این است که دو درصد بودجه از مجموع بودجه های دستگاه های اجرایی و شرکت های دولتی بر حسب آیین نامه ای که وزارت فرهنگ و ارشاد وضع می نماید در سال آینده به بحث سینما و تئاتر اختصاص یابد که اجرا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 70118

به "وزیر ارشاد: شرایط برگزاری جشنواره فیلم فجر در چهلمین سال برپایی، از نظر کمی و کیفی مطلوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ارشاد: شرایط برگزاری جشنواره فیلم فجر در چهلمین سال برپایی، از نظر کمی و کیفی مطلوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید