(ویدیو) ماجرای درگیری مسلحانه در سعادت آباد چه بود؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران عظیم در مورد جزئیات درگیری و تیراندازی اراذل و اوباش در محله سعادت آباد تهران اظهار کرد: در ساعت 18 مورخه 7 مرداد، خبری مبنی بر درگیری مسلحانه در سعادت آباد به مأموران پلیس تهران واصل شد.

(ویدیو) ماجرای درگیری مسلحانه در سعادت آباد چه بود؟

به گزارش ایرنا، جانشین فرمانده انتظامی تهران عظیم توضیح داد: با حضور مأموران در محل و آنالیز اولیه معین شد دو گروه از اراذل و اوباش با دو دستگاه خودروی سوناتا و جک مشکی با سلاح گرم در محدوده فوق درگیر شده و اقدام به تیراندازی کردند.

وی گفت: در پی درگیری مسلحانه اراذل و اوباش دو نفر مصدوم شدند که اراذل یکی را با خود برده و دیگری در بیمارستان تحت درمان است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران عظیم با بیان این مطلب که پلیس اجازه نمی دهد که اراذل و اوباش امنیت و آرامش مردم را به خطر بیندازند از شناسایی تمامی عوامل دخیل در درگیری مسلحانه در سعادت آباد اطلاع داد.

ماجرای درگیری و تیراندازی چه بود؟

مأموران پیروز به شناسایی نام سرنشین خودرو جک مشکی به نام خشایار با 34 سال سن شدند؛ همزمان با شناسایی خشایار به وسیله مرکز درمانی در غرب تهران به پلیس اطلاع داده شد که شخصی به علت اصابت گلوله های متعدد به بیمارستان منتقل شده است و بلافاصله مأموران در مرکز درمانی حاضر و پیروز به شناسایی خشایار شدند.

مأموران با آنالیز سوابق هر دو فرد مجروح اطلاع پیدا کردند که هر دو نفر آنان از افراد سابقه دار، شرور و دارای سوابق متعدد در نزاع و درگیری هستند که بار ها توسط پلیس دستگیر و روانه زندان شده اند.

با ادامه رسیدگی به موضوع تیراندازی سعادت آباد، مأموران اطلاع پیدا کردند که سهراب و خشایار سابقه دوستی با یکدیگر را دارند و به واسطه همین سابقه دوستی، روز قبل از حادثه، سهراب به جشن تولد خشایار در منطقه فشم دعوت شده، اما پس از حضور سهراب در جشن تولد، وی با مشاهده دختر مورد علاقه اش در جشن تولد با خشایار و دیگر افراد حاضر در محل درگیر و توسط آنان مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.

سهراب پس از این ماجرا تصمیم به انتقام می گیرد و با خشایار در منطقه سعادت آباد قرار می گذارد و نهایتا هر دو نفر با اسلحه کمری به سمت یکدیگر آغاز به تیراندازی می نمایند که در این تیراندازی هر دو نفر آنان مورد اصابت گلوله قرار گرفته و هر کدام جداگانه به مراکز درمانی منتقل می شوند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران عظیم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این اراذل و اوباش سابقه دار بوده اند یا خیر، خاطرنشان کرد: متاسفانه تمام نفرات حاضر در درگیری اخیر دارای سوابق کیفری بوده اند و در سال های گذشته نیز با همدیگر دعوا داشته و در تاریخ فوق نیز در منطقه مذکور قرار دعوا گذاشته بودند.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 1 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 37335

به "(ویدیو) ماجرای درگیری مسلحانه در سعادت آباد چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدیو) ماجرای درگیری مسلحانه در سعادت آباد چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید