ویژگی تقریبا مخفی: شارژ اپل واچ با آیفون

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اپل در نسل آیفون 15 تحولی در بازار لوازم جانبی شخص ثالث ایجاد نموده است. با تغییر پورت لایتنینگ به USB-C، امکانات جدیدی برای گوشی های هوشمند اپل فراهم شده است. یکی از جالب ترین ویژگی های این نسل، امکان استفاده از آیفون برای شارژ اپل واچ یا ایرپادز است.

ویژگی تقریبا مخفی: شارژ اپل واچ با آیفون

چگونه اپل واچ را با آیفون شارژ کنیم

مهم نیست که کدام مدل اپل واچ را دارید، اما ضروری است که یکی از مدل های آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو یا آیفون 15 پرو مکس را داشته باشید. در حال حاضر، این تنها گوشی هایی هستند که می توانند اپل واچ را شارژ نمایند. با نزدیک شدن به عرضه آیفون 16، انتظار می رود این چهار مدل نو نیز عملکرد مشابهی داشته باشند.

بعلاوه باید به یاد داشته باشید که باتری آیفون شما باید به میزان کافی شارژ داشته باشد تا بتواند اپل واچ را شارژ کند، زیرا اپل همواره اولویت را به باتری آیفون می دهد. مراحل شارژ اپل واچ با آیفون به این صورت است:

  1. مطمئن شوید که کابل USB-C به مگ سیف (MagSafe) اپل واچ دارید.
  2. کابل USB-C را به پورت USB-C آیفون وصل کنید.
  3. اپل واچ را به سر دیگر کابل وصل کنید.

مدل های معمولی آیفون 15 پورت USB-C سریعی ندارند، اما هر دو مدل معمولی و پرو با یک سرعت ثابت اپل واچ را شارژ می نمایند. به گفته اپل، می توانید هر دستگاه کوچکی که از USB Power Delivery پشتیبانی می نماید را با توان تا 4.5 وات یا دستگاهی با پورت لایتنینگ مانند مدل های قدیمی تر آیفون شارژ کنید.

استفاده های دیگر از پورت USB-C

شما می توانید از این پورت USB-C برای موارد زیر بهره ببرید:

  • پخش صدا: اگر احتیاج به پخش صدا به وسیله اتصال USB-C به بلندگوها یا هدفون ها دارید، می توانید از آداپتور USB-C به جک هدفون 3.5 میلی متری اپل یا آداپتور USB-C به لایتنینگ اپل بهره ببرید.
  • اتصال به نمایشگرها و مانیتورها: شما می توانید آیفون خود را به نمایشگرهای خارجی وصل کنید تا ویدئو ببینید، عکس ها را دیدن کنید و موارد دیگر را روی صفحه نمایش بزرگتر مشاهده کنید. بسته به نمایشگری که به آن متصل می شوید، ممکن است به آداپتور احتیاج داشته باشید. آیفون از پروتکل DisplayPort برای پشتیبانی از اتصالات به نمایشگرهای USB-C با رزولوشن تا 4K و نرخ تازه سازی 60Hz استفاده می نماید. علاوه بر این، می توانید آیفون خود را با استفاده از آداپتور یا کابل USB-C به HDMI به نمایشگر یا تلویزیون HDMI وصل کنید. آداپتورها و کابل هایی که از HDMI 2.0 پشتیبانی می نمایند، می توانند ویدئو را با رزولوشن 4K و نرخ تازه سازی 60Hz از آیفون شما پخش نمایند.

قابلیت های دیگر

این پورت بعلاوه با موارد زیر سازگار است:

  • ماشین های سازگار با CarPlay
  • دستگاه های ذخیره سازی خارجی
  • میکروفون ها
  • بسته های باتری خارجی
  • آداپتورهای USB به اترنت
  • کارت های SD با استفاده از آداپتورهای کارت SD
منبع: یک پزشک
انتشار: 7 مرداد 1403 بروزرسانی: 7 مرداد 1403 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 92345

به "ویژگی تقریبا مخفی: شارژ اپل واچ با آیفون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی تقریبا مخفی: شارژ اپل واچ با آیفون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید