پاکسازی کامل خرمشهر در 72 ساعت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، حیدری عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر خرمشهر از پاکسازی معابر از زباله تا روز یکشنبه اطلاع داد.

پاکسازی کامل خرمشهر در 72 ساعت

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از آبادان، مجید حیدری عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر در دومین جلسه ستاد مدیریت بحران که با حضور اعضا شورای اسلامی شهر، سرپرست و معاونین شهرداری این شهرستان و با موضوع اجرای طرح ضربتی نظافت و پاکسازی معابر برگزار گردید، گفت: فرایند تنظیفات و پاکسازی معابر خرمشهر در 72 ساعت و حداکثر تا روز یکشنبه به طول کامل انجام می گردد.

او از تشکیل قرارگاه مدیریت بحران در شهرداری خرمشهر اطلاع داد و گفت: تشکیل قرارگاه مدیریت بحران به پیشنهاد عبدالنبی پورخلف رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر، یکی از تصمیمات اتخاذ شده در جلسه ستاد بحران بود که بعد از آن نخستین جلسه این قرارگاه تشکیل و مقرر شد تمامی تجهیزات و نیروهای انسانی شهرداری خرمشهر در کل حوزه های اجرایی نظیر خدمات شهری، سازمان فضای سبز ، سازمان عمران شهری و سازمان آتش نشانی عهده دار فرایند تنظیفات و پاکسازی در 72 ساعت شوند.

کارگران خرمشهر در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مطالبات خود دست از کار کشیدند و خرمشهر در چند روز اخیر شاهد تلمبار شدن زباله ها در سطح معابر بود. سرپرست شهرداری به ناتوانی در تامین مبالغ مورد احتیاج اذعان کرد و از وصول مطالبات ارگان های همانند اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر به اسم یکی از راهکارها برای برطرف مشکل یاد کرد. در مقابل مدیر کل بندر خرمشهر امتناع خود را پرداخت وجهی به این شهرداری را اظهار داشت. 2 روز است که طرحی تحت اسم طرح ضربتی برای پاکسازی خرمشهر شروع شده است و ظهر امروز امام آدینه خرمشهر خواهان ورود دولت و مسئولان در سطوح استانی و ملی برای برطرف این مشکل شد.

ه

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 65791

به "پاکسازی کامل خرمشهر در 72 ساعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکسازی کامل خرمشهر در 72 ساعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید