پنتاگون 3.8میلیارد دلار از بودجه خود را به احداث دیوار مرزی تخصیص می دهد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وزارت دفاع آمریکا میخواهد 3.8میلیارد دلار از بودجه ای را که برای مقاصد نظامی دیگر در نظر گرفته بود صرف پروژه احداث دیوار در مرز آمریکا و مکزیک کند.

پنتاگون 3.8میلیارد دلار از بودجه خود را به احداث دیوار مرزی تخصیص می دهد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت دفاع آمریکا روز پنج شنبه به کنگره این کشور خبر داد که میخواهد 3.8 میلیارد دلار از بودجه خود را صرف پیشبرد پروژه احداث دیوار در مرز مشترک آمریکا و مکزیک کند.

بر اساس تصمیم جدید پنتاگون که در راستای خواسته دونالد ترامپ رئیس جمهور برای تکمیل هرچه زودتر دیوار مرزی اتخاذ شده است، 3.8 میلیارد دلار از بودجه ای که برای فراوری هواپیماهای جنگنده، کشتی ها و تجهیزات مورد احتیاج گارد ساحلی آمریکا در نظر گرفته شده بود، به احداث دیوار در مرز مکزیک اختصاص خواهد یافت.

دولت ترامپ در لایحه بودجه خود که روز دوشنبه به کنگره ارائه شد، 2 میلیارد دلار بودجه برای ادامه پروژه احداث دیوار در مرز مکزیک درخواست نموده است. در لایحه بودجه امسال میلادی نیز 1.4 دلار بودجه برای احداث دیوار در مرز مکزیک در نظر گرفته شده است.

اختلاف نظر بین دولت و کنگره آمریکا بر سر بودجه احداث دیوار در مرز مکزیک سال گذشته به تعطیلی 35روزه دولت آمریکا منجر شد.

+

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 21774

به "پنتاگون 3.8میلیارد دلار از بودجه خود را به احداث دیوار مرزی تخصیص می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنتاگون 3.8میلیارد دلار از بودجه خود را به احداث دیوار مرزی تخصیص می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید