پنجمین حضور بین المللی مثل یک پروانه روی قلب

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، انیمیشن 13 دقیقه ای مثل یک پروانه روی قلب به کارگردانی مریم خلیل زاده از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان قرار است در بخش خانواده این جشنواره بین المللی در روزهای 19 تا 23 مرداد به نمایش داده گردد.

پنجمین حضور بین المللی مثل یک پروانه روی قلب

در عین حال، فیلم های دیگری نیز از ایران همچون ساز به کارگردانی عابدین محمدی، بین المللی به کارگردانی علی زارع قنات نوی و زندگی بدون زندگی به کارگردانی کاوه معینی فر در بخش سین سنفونی این جشنواره به نمایش گذاشته می گردد.

جشنواره بین المللی فیلم و موسیقی چجان اولین بار در سال 2005 در شهری با همین نام در کشور کره جنوبی شروع به کار کرد. این شهر یادآور نقاشی هایی با چشم انداز سنتی کره ای است و جاذبه های طبیعی دریاچه چونگ پانگ هو گردشگران را به خود جذب می نماید. این در حالی است که شماری از فیلم های منتخب جشنواره با اجراهای موسیقی زنده در فضاهای باز و در کنار دریاچه چونگ پانگ هو معرفی می شوند.

همچنین دست اندرکاران این جشنواره جایزه ای به نوازندگان فیلم که تأثیر قابل ملاحظه ای بر فیلم های کره ای و فرهنگ موسیقی داشته اند، اهدا می نماید.

در بخش های دیگر این جشنواره فیلم هایی از سراسر دنیا به نمایش در می آید و هیأت داوران جایزه بزرگ جشنواره را به بهترین فیلم از میان فیلم های برگزیده معاصر مرتبط با موسیقی بدون در نظر دریافت گونه آن فیلم، اهدا می نماید.

انیمیشن مثل یک پروانه روی قلب پیش تر نیز در جشنواره های پویانمایی تهران، فیلم کوتاه تهران، کلکته هند و مونترال کانادا به نمایش در آمده است.

چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم و موسیقی چجان (Jecheon) از 18 تا 23 مرداد 1397 (9 تا 14 آگوست 2018) برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 16457

به "پنجمین حضور بین المللی مثل یک پروانه روی قلب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین حضور بین المللی مثل یک پروانه روی قلب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید