پورموسوی: کمترین حق ما برابر الفتح دریافت یک امتیاز بود، با الهلال روبه رو شویم، عمان را انتخاب می کنیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی استقلال خوزستان گفت: اگر در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا با الهلال عربستان روبه رو شویم، برای مسابقه ای که میزبان هستیم عمان را انتخاب خواهیم کرد.

پورموسوی: کمترین حق ما برابر الفتح دریافت یک امتیاز بود، با الهلال روبه رو شویم، عمان را انتخاب می کنیم

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

سید اکبر پورموسوی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص تساوی یک بر یک برابر الفتح عربستان گفت: بازی را خوب آغاز کردیم و مراقب بودیم که با وجود بازی تهاجمی، گل نخوریم. فرصت هم برای گل زدن داشتیم که استفاده نکردیم.در نیمه دوم حریف به بازی مسلط شده بود و طبیعی بود که دنبال برد باشد ولی ما تعویض هایی انجام دادیم که بازی متعادل شد.

وی ادامه داد: بچه ها تصور کردند که بازی تمام شده است و متاسفانه گل خوردیم. با این حال بدون استرس بازی کردند و این گل در سبک بازی ما تاثیر منفی نگذاشت. تیم ما با نظم و صبوری توانست به گل مساوی برسد. کمترین حق ما در این بازی دریافت یک امتیاز بود و می توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

پورموسوی در خصوص اینکه اگر استقلال خوزستان در مرحله بعد با الهلال عربستان روبه رو گردد، برای میزبانی کدام کشور را انتخاب می نمایند گفت: وقتی بیرون از خانه بازی داریم به دلیل شرایط پروازها و کمبود امکانات با مسائل زیادی روبرو هستیم. قبلا در عمان بازی نموده ایم و اگر با الهلال روبه رو شویم باز هم عمان را برای مزبانی انتخاب خواهیم کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 13 شهریور 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 15139

به "پورموسوی: کمترین حق ما برابر الفتح دریافت یک امتیاز بود، با الهلال روبه رو شویم، عمان را انتخاب می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: کمترین حق ما برابر الفتح دریافت یک امتیاز بود، با الهلال روبه رو شویم، عمان را انتخاب می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید