پژو 308 جدید رونمایی شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران : خودروسازی پژو سعی کرده است با تغییرات ظاهری و فنی، رقبای سنتی 308 نظیر فولکس واگن، گلف و فورد فوکس را شکست دهد.

پژو 308 جدید رونمایی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، پژو نسل جدید خودروی محبوب 308 را با تغییرات گسترده ای راهی بازار کرده است که از جمله آن ها می توان به کاهش 140 کیلوگرمی وزن خودرو اشاره کرد که باعث کاهش مصرف سوخت آن شده است. این خودرو مجهز به یک موتور 1.6 لیتری است و 115 اسب بخار نیز توان دارد. در مدل جی تی این خودرو توان خودرو تا 202 اسب بخار نیز افزایش پیدا می کند.

در مدل جدید خودرو308 یک صفحه نمایش 9.7 اینچی جایگزین کنسول مرکزی مدل قدیمی شده است که به راننده این امکان را می دهد که از طریق آن امور مختلفی نظیر سیستم تهیه هوا، سیستم جهت یابی و سیستم پخش صوت و تصویر را کنترل کند.

در مقایسه با رقیب اصلی این خودرو یعنی فولکس واگن گلف، این خودرو با قیمت پایه 15 هزار پوندی، حدود 3000 پوند از همتای آلمانی ارزان تر است و با توجه به تولید 95گرم کربن دی اکسید در هر کیلومتر پیمایش جهت، مالکان خودرو میتوانند از معافیت عوارض جاده ای در سطح اتحادیه اروپا استفاده کنند. این میزان تولید کربن دی اکسید در مدل جی تی از این هم کمتر و معادل 82 گرم در هر کیلومتر است.

به صورت کلی و بر حسب مدل های مختلف، این خودرو بین 20 هزار 900 پوند تا 30 هزار و 480 پوند قیمت دارد (به جز مدل پایه که 15 هزار پوند قیمت دارد). از جمله مزایای این خودرو در مقایسه با مدل های مشابه این کلاس یعنی گلف و فوکوس، خودروی 308 راحتی و زیبایی ظاهری بیشتری دارد اما از جمله معایب آن در مقایسه با دو خودروی دیگر می توان به قدرت موتور کمتر، استفاده از ویژگی های آیرودینامیکی کمتر در طراحی بدنه و همچنین سیستم تعلیق ضعیف تر اشاره کرد که می تواند در جهتهای بین شهری مشکل آفرین باشد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 46167

به "پژو 308 جدید رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژو 308 جدید رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید