پژو 2008 با ظاهری مجذوب کننده و باطنی متفاوت، عکس

به گزارش مجله یک کامپیوتر، گجت نیوز نوشت: نسخه برقی پژو 2008 فیس لیفت با تغییرات ظاهری و فنی معرفی گردید. در ادامه با جزئیات طراحی و مشخصات شاسی بلند Peugeot E-2008 Facelift آشنا می شویم.

پژو 2008 با ظاهری مجذوب کننده و باطنی متفاوت، عکس

در حال حاضر شاسی بلندهای کلاس B جزو پرفروش ترین محصولات در بازارهای جهانی محسوب می گردد و پژو 2008 نیز پیروز شد خود را به فهرست 10 خودرو پرفروش اروپا برساند. به همین دلیل پژو برای کسب سهم بیشتر از این بازار از نسخه فیس لیفت پژو 2008 پرده برداشت و آن را به گزینه مجذوب کننده تری تبدیل نموده است. این خودرو از تابستان امسال در اروپا و سایر بازارهای هدف عرضه می گردد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

بخش طراحی

با وجود اینکه در طراحی این خودرو شاهد تغییرات گسترده ای نیستیم، اما طراحان پژو با اعمال تغییرات اندکی توانستند این خودرو را بیش از پیش به محصولی مجذوب کننده و به روزی تبدیل کند. در نمای جلو طراحان جلوپنجره و سپر را بازطراحی کردند. بعلاوه طراحان با استفاده از دی لایت سه خط با الهام از پنجه شیر توانستند ظاهری تهاجمی تر در این خودرو به وجود آوردند.

در نمای کناری نسخه برقی پژو 2008 فیس لیفت نیز رینگ های نوی به چشم می خورد که باعث شده این خودرو بیش از پیش مجذوب کننده تر گردد. البته مشتریان می توانند برای این خودرو رینگ های 16 تا 18 اینچی را سفارش دهند.

در نمای عقب نیز شاهد تغییر قاب چراغ ها و گرافیک داخلی آنها هستیم. طراحان لوگو شیر نشان پژو را نیز حذف و به جای آن عبارت انگلیسی PEUGEOT را وسط قاب مشکی رنگ چراغ ها نصب کردند. اکنون پژو 2008 فیس لیفت در رنگ سلنیوم خاکستری نیز قابل سفارش خواهد بود و نسخه های GT این شاسی بلند نیز از بدنه دو رنگ بهره می برند.

طراحی داخلی

هنگام ورود به کابین این خودرو شاهد سیستم اطلاعاتی تفریح 10 اینجی و کلاستر دیجیتالی 10 اینچی هستیم که از طراحی خاصی بهره می برند. البته این کلاستر دیجیتالی در نسخه GT این خودرو به گرافیک سه بعدی مجهز شده است. اکنون یک دکمه متحرک جایگزین دنده دنده خلبانی شده است. مدل های دنده ای این خودرو نیز به یک اهرم تعویض دنده نو مجهز شدند. طراحان لوگو نو پژو را نیز در مرکز غربیلک فرمان نصب کردند.

مشخصات فنی نسخه برقی پژو 2008

مشتریان می توانند پژو 2008 فیس لیفت را مدل های تمام الکتریکی، هیبریدی، بنزینی و دیزلی سفارش دهند. نسخه برقی پژو 2008 فیس لیفت اکنون ارتقا پیدا نموده و می تواند قدرتی برابر با 156 اسب بخار را به فراوری برساند. بعلاوه ظرفت باتری های این نسخه نیز از 50 به 54 کیلووات ساعت رسیده است. این خودرو اکنون با یکبار شارژ می تواند مسافتی حدود 406 کیلومتر را طی کند که از افزایش 61 کیلومتری برد آن حکایت دارد.

پژو 2008 فیس لیفت در نسخه هیبریدی نیز به یک موتور 1.2 لیتری توربوشارژ 3 سیلندر مجهز شده که می تواند قدرتی برابر با 136 اسب بخار را فراوری کند. قدرت فراوری شده از این پیشرانه نیز به وسیله گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ ها منتقل می گردد.

بعلاوه امکان سفارش نسخه بزینی و دیزلی این خودرو نیز وجود دارد. نسخه بنزینی با دو مدل موتور 1.2 لیتری توربو با قدرت 100 و 130 اسب بخار در دسترس است که قدرت مدل اول به وسیله گیربکس 6 سرعته و مدل دوم به وسیله گیربکس 8 سرعته AT به چرخ ها منتقل می گردد. نسخه دیزلی نیز از یک موتور 1.5 لیتری توربودیزل بهره می برد که قدرتی برابر با 130 اسب بخار را به همراه داشته و قدرت فراوریی آن به وسیله گیربکس اتوماتیک به چرخ ها می رسد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1402 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 88443

به "پژو 2008 با ظاهری مجذوب کننده و باطنی متفاوت، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژو 2008 با ظاهری مجذوب کننده و باطنی متفاوت، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید