پیروانی: عیار تیم ملی در بازی با ونزوئلا و ترینیدادوتوباگو تعیین نمی گردد، مدافعان ایران شکننده بودند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، غلامحسین پیروانی سرمربی پیشین تیم فوتبال امید ایران گفت: بازی های تدارکاتی خوب است ولی عیار بازیکنان تیم ملی با بازی برابر ونزوئلا و ترینیدادوتوباگو تعیین نمی گردد.

پیروانی: عیار تیم ملی در بازی با ونزوئلا و ترینیدادوتوباگو تعیین نمی گردد، مدافعان ایران شکننده بودند

غلامحسین پیروانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی برابر ونزوئلا گفت: بازی های تدارکاتی خوب است ولی عیار بازیکنان تیم ملی با این تیم هایی که ایران بازی می نماید، تعیین نمی گردد. ترینیداد و توباگو و ونزوئلا تیم هایی نبودند که بتوانیم مقابل آنها نقاط ضعف و قوت مان را پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در بازی شب گذشته مدافعان ما شکننده ظاهر شدند و در ضدحملات هم نتوانستیم خوب کار کنیم و به غیر از یکی دو مورد چیز خاصی از تیم ملی ندیدیم. بخش هجومی تیم ملی هم شاداب بازی نمی کرد و به نوعی تحلیل رفته بود. جدال دوستانه ایران و ونزوئلا برنده نداشت

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: ترکیب اصلی برای کادرفنی تیم ملی هنوز تعیین نیست و اکثر بازیکنانی که مقابل ونزوئلا در ترکیب بودند، در جام ملت ها فیکس نیستند. دیگر فرصت زیادی نداریم و باید در بازی های تدارکاتی مان با ترکیب اصلی بازی کنیم تا تیم شکل اصلی بازی اش را به دست بیاورد.

پیروانی با بیان اینکه ایران باید قهرمان جام ملت ها آسیا گردد، عنوان نمود: در فرصت کوتاهی که تا جام ملت ها باقی مانده باید با حریفانی به مراتب قوی تر از ونزوئلا و ترینیداد بازی کنیم تا بازیکنان تحت فشار قرار بگیرند و تیم ملی با بالاترین سطح کیفی خود در مسابقات حاضر گردد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2608

به "پیروانی: عیار تیم ملی در بازی با ونزوئلا و ترینیدادوتوباگو تعیین نمی گردد، مدافعان ایران شکننده بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: عیار تیم ملی در بازی با ونزوئلا و ترینیدادوتوباگو تعیین نمی گردد، مدافعان ایران شکننده بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید