چالش پنجاه پنجاه (Fifty-Fifty) برگزار می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، چالش پنجاه پنجاه (Fifty-Fifty) با هدف مبارزه با اثرات مالی ویروس کرونا توسط گروهی از دانشجویان کشور و با همکاری کانون همگرایی رویکردهای بین المللی (کهربا) دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد.

چالش پنجاه پنجاه (Fifty-Fifty) برگزار می گردد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، گروهی از دانشجویان کشور با همکاری کانون همگرایی روینمودهای بین المللی امیرکبیر (کهربا) با طراحی چالش خلاقانه پنجاه پنجاه (Fifty-Fifty) به مبارزه با اثرات مالی ویروس کرونا رفته اند.

پنجاه پنجاه (Fifty-Fifty) یک جنبش جهانی است که برای کاهش اثرات مالی ویروس کرونا بر افرادی که تحت تأثیر این پاندمی با کاهش یا قطع درآمد روبه رو شده اند طراحی شده است.

شرکت نمایندگان در این چالش 50 درصد از درآمد یک هفته یا یک ماه خود را به انتخاب خود با یک یا چند نفر که درآمد آنها تحت تاثیر همه گیری ویروس کرونا قرارگرفته، تقسیم می نمایند، در انتها در وب سایت www.5050.ngo اطلاعات خود را ثبت می نمایند.

در این وب سایت تعداد شرکت نمایندگان در این چالش به تفکیک کشور نمایش داده می گردد.

شرکت نمایندگان می توانند با جستجو و پرسش از میان افرادی که می شناسند افرادی را برای 5050 کردن درآمد خود پیدا نموده یا مبلغ مور نظر را به مراکز موردنظر خود اهداء نمایند.

با توجه به اینکه در چالش پنجاه پنجاه احتیاج به مراجعه حضوری و امکانات لجستیکی جداگانه وجود ندارد و افراد به صورت غیرمتمرکز به یکدیگر یاری می نمایند، این حرکت به سرعت می تواند فراگیر شده، قدرت خرید افراد آسیب دیده را افزایش دهد و موجب حرکت مجدد چرخ اقتصاد گردد.

علاقه مندان به شرکت در چالش پنجاه پنجاه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.5050.ngo مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 4 تیر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 30283

به "چالش پنجاه پنجاه (Fifty-Fifty) برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش پنجاه پنجاه (Fifty-Fifty) برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید