چرا 2 نماینده مجلس به ایتالیا نرفتند؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از لغو سفر 2 عضو این کمیسیون به ایتالیا و قبرس اطلاع داد.

چرا 2 نماینده مجلس به ایتالیا نرفتند؟

با ما همراه باشید و با خرید تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

ابوالفضل حسن بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، از لغو سفر 2 تن از اعضای کمیسیون متبوعش به ایتالیا و قبرس اطلاع داد و گفت: علت لغو سفر بنده و آقای جمالی به این دو کشور، درخواست مسئولان ایتالیا برای انگشت نگاری بود.

وی با بیان اینکه این موضوع شئونات و پرستیژ ایران را زیر سؤال می برد، اضافه کرد: ما به این مسئله اعتراض داشته عنوان کردیم که ما نماینده مجلس هستیم و از نظر عرف دیپلماتیک دارای مصونیت هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به این که ما اعتراض خود را به وزارت امور خارجه انتقال داده ایم، گفت: پیشنهاد شد تا مسئولان وزارت خارجه با مسئولان ایتالیا دراین باره مذاکره و نتیجه مذاکره را به ما اعلام نمایند، اما تا کنون در این باره پاسخی داده نشده است.

به گزارش خبرنگاران ابوالفضل حسن بیگی و محمد جواد جمالی دو عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس براساس مصوبه این کمیسیون قرار بود با سفر به کشورهای ایتالیا و قبرس ضمن بازدید از سفارتخانه های کشورمان در این دو کشور گزارشی نیز از شرایط آنها تهیه و به مجلس ارائه نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 21668

به "چرا 2 نماینده مجلس به ایتالیا نرفتند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا 2 نماینده مجلس به ایتالیا نرفتند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید