کارلتو در اندیشه برد خانگی، بارسلونا در ومبلی به تاتنهام رسید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، با برگزاری 8 دیدار پرونده هفته دوم دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا به سرانجام می رسد.

کارلتو در اندیشه برد خانگی، بارسلونا در ومبلی به تاتنهام رسید

به گزارش خبرنگاران، هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری هشت دیدار به سرانجام خواهد رسید که در یکی از جذاب ترین بازی ها ناپولی با راهنمایی کارلو آنچلوتی باید برابر لیورپول به میدان برود.

گروه A

اتلتیکومادرید - بروخه

دورتموند - موناکو

بروخه بدون کاوه رضایی مصدوم به مادرید خواهد رفت تا برابر اتلتیکو قرار گیرد. تیم سیمئونه بعد از برد خارج از خانه در بازی رفت انگیزه های زیادی پیدا نموده و به دنبال دومین برد پیاپی خود در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان است. اتلتیکو سال گذشته در مرحله گروهی برابر رم، چلسی و قره باغ به میدان رفت و در رده سوم نهاده شد، سپس به لیگ اروپا رفت و در این لیگ موفق به قهرمانی شد.

در دیگر دیدار این گروه بوروسیا دورتموند که برد دیرهنگامی در بازی قبل داشته است به دیدار موناکو خواهد رفت که در این فصل با مسائل عدیده ای روبرو بوده است و دورتموندی ها امیدوار هستند از ضعف این روزهای حریفشان استفاده نمایند و 3 امتیاز را به دست بیاورند.

گروه B

تاتنهام - بارسلونا

آیندهوون - اینتر

مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام که سابقه راهنمایی اسپانیول را در کارنامه خود دارد، برای جبران شکست در بازی نخست، به دیدار بارسلونا خواهد رفت. نتایج ضعیف بارسلونا در لالیگا می تواند باعث امیدواری تاتنهام باشد. در این دیدار، پیکه مدافع بارسلونا به رکورد 100 بازی در لیگ قهرمانان خواهد رسید.

تاتنهام بازیکنان مصدوم زیادی چون هوگو لوریس، دله الی و کریستین اریکسن دارد که از این بین دله الی قطعا به این دیدار نخواهد رسید و وضعیت دو بازیکن دیگر نیز معین نیست.

اینتر که بعد از برد دیرهنگام برابر تاتنهام به نظر احیا گردیده است به دیدار آیندهوون قهرمان فصل قبل لیگ هلند خواهد رفت. ایکاردی مهاجم اینتر در شرایط خوبی به سر می برد و تیمش را در این دیدار همراهی خواهد نمود.

گروه C

پاری سن ژرمن - ستاره سرخ

ناپولی - لیورپول

پاریسی ها بعد از شکست در بازی نخست برابر لیورپول، به دیدار ستاره سرخ خواهد رفت. هر نتیجه ای غیر از برد برای تیم صدرنشین لیگ فرانسه نتیجه بدی محسوب خواهد شد. نیمار که در بازی برابر لیورپول نمایش ضعیفی داشت و مورد انتقاد نهاده شد بار دیگر به شرایط خوب بازگشته و این هفته دو گل در لیگ فرانسه به ثمر رساند تا نشان دهد در شرایط خوبی قرار گرفته است.

در یکی از جذاب ترین بازی های این مرحله ناپولی در خانه به دیدار لیورپول خواهد رفت. لیورپول بعد از بازی برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان، از جام اتحادیه حذف شد و روند پیروزی های این تیم در لیگ برتر نیز با توقف برابر چلسی به سرانجام رسید. درخشش دنیل استوریج در این مدت ممکن است باعث گردد تا او را به ترکیب اصلی برساند و محمد صلاح بعد از چند بازی بدون گل زده به نیمکت ذخیره ها برسد.

گروه D

پورتو - گالاتاسرای

لوکوموتیو - شالکه

در نهایت در یکی از گروه هایی که از جذابیت کمتری برخوردار است دو دیدار برگزار می گردد. پورتو در خانه پذیرای گالاتاسرای خواهد بود و شالکه نیز به مسکو خواهد رفت تا برابر لوکوموتیو قرار بگیرد.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1534

به "کارلتو در اندیشه برد خانگی، بارسلونا در ومبلی به تاتنهام رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارلتو در اندیشه برد خانگی، بارسلونا در ومبلی به تاتنهام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید