کتائب حزب الله: مقاومت جهادی علیه اشغالگران آمریکایی در عراق شدت خواهد گرفت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کتائب حزب الله عراق اعلام نمود که با مخالفت آمریکا برای خروج از عراق نیرو های مقاومت عملیات جهادی خود را طبق شرع و قانون شدت خواهند بخشید.

کتائب حزب الله: مقاومت جهادی علیه اشغالگران آمریکایی در عراق شدت خواهد گرفت

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران کتائب حزب الله عراق با صدور بیانیه ای ضمن رد دو دور مذاکرات دولت عراق با طرف آمریکایی، این مذاکرات را مضحک و تاسف آور خواند و تاکید نمود که عملیات جهادی مقاومت علیه اشغالگران آمریکایی شدت خواهد گرفت

به گزارش پایگاه خبری المیادین، در این بیانیه آمده است: پس از وساطت متعدد بعضی سیاستمداران عراقی، مقاومت بیش از یک فرصت به دولت عراق اعطا کرد تا دولت عراق درباره سرنوشت نظامیان بیگانه با طرف آمریکایی مذاکره کند، اما نتایج دو دور این مذاکرات به خصوص در دور دوم بسیار بد و تاسف بار بود.

کتائب حزب الله در ادامه بیانیه آورده است: آنچه اوضاع رابدتر می نماید، این است که مقامات نظامی آمریکا اعلام کردند که هیچ جدول زمانی قریب الوقوعی برای عقب نشینی نیروهایشان وجود ندارد و این دولت عراق است که از آن ها خواسته است در عراق بمانند و دولت عراق هم این اظهارات را تکذیب نکرد.

این جنبش اضافه کرد: این همان چیزی است که ما را وادار می نماید بگوییم این دولت نه صادق است، نه صلاحیت دارد و نه قادر به تحقق اراده مردم عراق برای اخراج نیرو های اشغالگر از سرزمین خود، حفظ حاکمیت آن ها و دفاع از قانون اساسی آن ها است.

کتائب حزب الله با بیان اینکه نتایج دو دور مذاکره با طرف آمریکایی کاملا مردود است و چیزی بیشتر از کوشش برای وقت کشی نیست، گفت: فرزندان آزاده عراق کسانی هستند که حق دارند حرف آخر را بزنند؛ به گونه ای که اولویت دستیابی به منافع و امنیت عراقی ها را تضمین کند.

این جنبش تداوم حضور نظامیان اشغالگر آمریکایی در پایگاه هایشان و تسلط آن ها بر آسمان عراق را نقض مستمر قانون اساسی خواند و گفت: اشغالگران با بی احترامی به اراده میلیون ها نفر از فرزندان کشور عراق به صراحت با تصمیم مجلس عراق برای خروجشان از عراق مخالفت می نمایند.

کتائب حزب الله عراق گفت: دولت آمریکا با مخالفت خود با خروج نظامیانش از عراق این پیغام آشکار را مخابره کرد که آن ها جز زبان زور را نمی فهمند؛ از همین رو مقاومت عراق بر آمادگی کامل خود به انجام وظیفه شرعی، ملی و قانونی برای تحقق این هدف تاکید می نماید.

در انتها این بیانیه آمده است: عملیات مقاومت جهادی ادامه دارد و بلکه فرایند صعودی علیه اشغالگران خواهد گرفت تا آن ها را وادار کند شکست خورده از عراق خارج شوند کما اینکه قبلا هم شکست خورده بیرون رفتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 59034

به "کتائب حزب الله: مقاومت جهادی علیه اشغالگران آمریکایی در عراق شدت خواهد گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتائب حزب الله: مقاومت جهادی علیه اشغالگران آمریکایی در عراق شدت خواهد گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید