کلوپ: بایرن مونیخ جزو بهترین هاست اما برای قهرمانی در اروپا یک امتیاز ویژه هم داشت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم فوتبال لیورپول معتقد است که نماینده کشور به خاطر برخورداری از یک امتیاز ویژه شانش بیشتری نسبت به سایر مدعیان قهرمانی در اروپا داشته است.

کلوپ: بایرن مونیخ جزو بهترین هاست اما برای قهرمانی در اروپا یک امتیاز ویژه هم داشت

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با تمجید از هانسی فلیک همتایش در بایرن مونیخ، اعتراف کرد که باواریایی ها امکان نداشت بتوانند از مربی که در اواسط فصل راهنمایی شان را برعهده گرفت چیزی بیشتر از دستاوردی هایی که او در این فصل کسب کرد بخواهند. فلیک که در اواسط فصل اخیر (ماه نوامبر) پس از اخراج نیکو کواچ جانشین او شد، با متحول کردن بایرن مونیخ این تیم را به دومین سه گانه تاریخش رساند. کلوپ ضمن تمجید از عملکرد فلیک او را به خاطر بهره مند شدن از فرصت استراحت بیشتر برای لیگ قهرمانان به خاطر برنامه ریزی مناسب و اصولی تر در مسابقات داخلی آلمان پس از وقفه ناشی از شیوع کرونا، خوش شانس دانست.

کلوپ به شبکه ZDF آلمان گفت: به نظر من برای یک مربی خیلی سخت است که در عرض هشت ماه افتخاراتی بیشتر از آنچه که فلیک در همین بازه زمانی در بایرن مونیخ داشته را به دست آورد. البته بایرن مونیخ تا حدودی هم خوش شانس بود چون در بحبوحه آشوبی که به خاطر کرونا در برنامه ریزی تیم ها برای از سرگیری مسابقات رخ داد، برنامه بازی های داخلی آنها به بهترین شکل برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا تنظیم شد.

بوندس لیگا در میان 5 لیگ معتبر فوتبال اروپا اولین لیگی بود که مسابقاتش را پس از شیوع کرونا از سر گرفت و این بدان معنا بود که بایرن مونیخ بین آخرین بازی داخلی اش که پیروزی مقابل بایرلورکوزن در فینال جام حذفی بود و بازی برگشتش مقابل چلسی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بیش از یک ماه فرصت استراحت داشت. این شرایط در قیاس با چلسی که از باختش به آرسنال در فینال جام حذفی انگلیس، تنها یک هفته برای بازی اش با بایرن مونیخ فرصت استراحت داشت، به مراتب بهتر بود. البته شرایط دیگر فینالیست لیگ قهرمانان یعنی پاری سن ژرمن هم بی شباهت به شرایط بایرن نبود اما آنها به واسطه نیمه تمام ماندن لیگ شان از بازی های رسمی فاصله گرفته بودند و تنها با دو بازی حذفی در فینال جام حذفی و جام اتحادیه فوتبال فرانسه برای لیگ قهرمانان آماده شدند. با تمام این ها کلوپ بدون هیچ اکراهی اعتراف کرد که بایرن مونیخ در حال یکی از بهترین های مطلق فوتبال جهان است.

او اضافه کرد: بایرن به طرز استثنایی مجهز است. آنها برای تمام پست های شان بازیکنانی به معنای واقعی کلمه در کلاس جهانی دارند که سن و سال همه آنها هم مناسب است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 38816

به "کلوپ: بایرن مونیخ جزو بهترین هاست اما برای قهرمانی در اروپا یک امتیاز ویژه هم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: بایرن مونیخ جزو بهترین هاست اما برای قهرمانی در اروپا یک امتیاز ویژه هم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید