کنکور 98، میزان خواب مناسب روزانه در کنکوری ها

به گزارش مجله کامپیوتر، کنکوری ها باید ازخواب زیاد و بی خوابی پرهیز نمایند زیرا افراد برای مطالعه زیاد نباید ساعت ها بی خواب بمانند.

کنکور 98، میزان خواب مناسب روزانه در کنکوری ها

به گزارش خبرنگار ، کنکور یکی از مهم ترین آزمون های زندگی هر فرد و جزو خاطرات فراموش نشدنی عمر تحصیلی او به حساب می آید.

در واقع کنکور را می توان ثمره 12 سال تحصیل در کلاس درس دانست که بخشی از زندگی و آینده فرد را رقم می زند و در این بین نکته مهم و قابل توجه، چگونگی استفاده از این فرصت و تبدیل آن به نقطه عطفی برای رسیدن به موفقیت است.

، برنامه ریزی مناسب، خواب کافی، تغذیه مناسب و مغذی، همراهی خانواده، ورزش، داشتن هدف، دوری از استرس و اضطراب، توکل و ایمان به خدا، همت بالا، استفاده از کتاب درسی و منابع یاری آموزشی مناسب و معتبر و مشاوره با اساتید و مشاوران مجرب از نکاتی است که داوطلبان باید در طول دوران مطالعه برای کنکور مدنظر قرار داد و آن را رعایت کرد.

کنکور 98/ دمنوش مفید و پرطرفداری که استرس کنکوری ها را تار و مار می نماید

برای اینکه بدانید کنکور غولی نیست که شما در ذهن ساخته اید و می توان با آرامش کامل و برنامه ریزی مناسب شبیه یک آزمون معمولی با آن رفتار کرد؛ قصد داریم از این پس با بسته ویژه کنکوری ها شما را با نکات مهم و مطالب کلیدی کنکور آشنا کنیم تا ضمن رسیدن به آرامش و دوری از استرس، روش های موفقیت را کسب کنید و نتیجه ای مطلوب و قابل قبول در کنکور به دست آورید.

تاثیرات منفی خوای زیاد و بی خوابی

حیدر عظمایی پژوهشگر طب سنتی در گفت وگو با خبرنگار ، اظهار کرد: کنکوری ها باید از خواب زیاد و بی خوابی پرهیز نمایند مخصوصا افراد برای مطالعه زیاد نباید ساعت ها بی خواب بمانند، این افراد به خواب مناسب احتیاج دارند و حتما باید در طول شبانه روز 6 الی 7 ساعت خواب مفید داشته باشند، این افراد می توانند ابتدای صبح ورزش نمایند تا گردش خون در بدنشان بهتر گردد.

کنکور 98/ در فصل امتحانات نهایی چگونه برای کنکور درس بخوانیم؟

بهره مندی از دمنوش ها برای تقویت حافظه

عظمایی تشریح کرد: این افراد بهتر است اول صبح از دمنوش هایی مانند دمنوش سیب و میوه به استفاده نمایند و برای تقویت حافظه مصرف شربت شیره بادام را در برنامه خود قرار دهند.

وی ادامه داد: برای تهیه شربت شیره بادام می توانند حدود 7 عدد مغز بادام، یک عدد سیب، یک عدد موز، یک لیوان آب، یک عدد لیمو ترش و یک قاشق عسل را آماده نمایند و آب و عسل را داخل میکسر بریزند بعد سیب و موز را با آن ترکیب نمایند.

این پژوهشگر طب سنتی اضافه نمود: مغز بادام ها را داخل آب ولرم بریزید تا پوسته روی آن کنده گردد سپس آنها را داخل مخلوط کن بریزید و در خاتمه آب چند قطره لیمو ترش را به آن اضافه و این مواد را حدود 2 لیوان میل کنید، این مواد هم نشاط آور است و هم قدرت یادگیری را افزایش می دهد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7727

به "کنکور 98، میزان خواب مناسب روزانه در کنکوری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنکور 98، میزان خواب مناسب روزانه در کنکوری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید