کولاکوویچ: می خواهیم مقابل ایتالیا ثابت کنیم تیم آماده ای هستیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم ملی والیبال گفت: قصد داریم به تماشاگران حاضر در سالن و به همه آنهایی که از تلویزیون مسابقه را دنبال می نمایند، ثابت کنیم که تیم ایران آماده است.

کولاکوویچ: می خواهیم مقابل ایتالیا ثابت کنیم تیم آماده ای هستیم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره نخستین مسابقه شاگردانش در لیگ جهانی سال 2017، گفت: امروز (آدینه) به مصاف یکی از تیم های برتر جهان می رویم. ایتالیا نایب قهرمان المپیک است.

وی با بیان اینکه ایتالیا در هفته نخست لیگ جهانی میزبان است، گفت: به طور قطع سالن مسابقات هم پر از تماشاگران ایتالیایی خواهد شد. امیدوارم ایرانی ها هم به سالن بیایند و تیم ایران را تشویق نمایند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر اینکه مسابقات آغازین لیگ جهانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: امیدوارم والیبال خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی تاکید نمود: قصد داریم به تماشاگران حاضر در سالن و به همه آنهایی که از تلویزیون مسابقه را دنبال می نمایند، ثابت کنیم که تیم ایران آماده است، زیرا یک ماه و نیم، شاید کمتر از دو ماه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم برای تک تک توپ های بازی بجنگیم.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 22 و 30 امشب به وقت تهران در نخستین مسابقه خود در لیگ جهانی سال 2017 به مصاف ایتالیا می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19884

به "کولاکوویچ: می خواهیم مقابل ایتالیا ثابت کنیم تیم آماده ای هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ: می خواهیم مقابل ایتالیا ثابت کنیم تیم آماده ای هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید