کونته: دستکش های بوفون حتی کثیف هم نشد!، نمایش بازیکنانم را دوست داشتم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از کسب اولین پیروزی رسمی خود به همراه آتزوری، به تمجید از عملکرد تحسین برانگیز مردانش در خانه تیم ملی نرژو پرداخت.

کونته: دستکش های بوفون حتی کثیف هم نشد!، نمایش بازیکنانم را دوست داشتم

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایتالیا شب گذشته در اولین بازی خود در مرحله انتخابی یورو 2016 پیروز شد میزبان خود نروژ را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و اولین گام خود را برای راهیابی به مرحله نهایی جام ملت های اروپا با اقتدار بردارد.

این دومین بازی آتزوری با راهنمایی سرمربی جدید خود آنتونیو کونته بود که با ثبت دومین پیروزی متوالی برای لاجوردی پوشان همراه شد. کونته که در بازی اول خود به عنوان فرمانده جدید آتزوری توانست همتای پرتجربه خود در تیم ملی هلند، گاس هیدینک را در یک دیدار محبت آمیز شکست دهد، این بار در اسلو دومین پیروزی خود را در دوران مربیگری اش در رده ملی تجربه کرد.

کونته پس از بازی به شبکه رای اسپورت ایتالیا گفت: این بازی برای ما بازی مهمی بود و قطعاً کسب پیروزی در آن کار آسانی نبود به خصوص که بار روانی ناکامی چند دهه ای برای نبردن نروژ در خانه اش بیشتر به ما فشار می آورد؛ بنابراین این بازی و بازی هایی مانند این همواره می توانند شما را به دردسر بیندازند. فکر می کنم که در فرصت 9 روزه ای که ما برای تمرین در کنار یکدیگر داشته ایم کارهای فوق العاده ای را انجام داده ایم. از حالا به بعد ما باید یکدیگر را بهتر بشناسیم و به سیر صعودی ای که در پیش گرفته ایم، ادامه دهیم.

در شب رقم خوردن اولین پیروزی ایتالیا در گروه H، بلغارستان توانست آذربایجان را 2 بر یک شکست دهد و کرواسی هم با 2 گل از سد مالت گذشت تا این گروه فعلاً سه تیم سه امتیازی داشته باشد، هرچند نمایشی که آتزوری در پایتخت نرژو داشت به مراتب تحسین برانگیز تر از بازی سایر همگروهانش بود.

کونته اضافه نمود: به یاد نمی آورم که در این بازی دستکش های بوفون کثیف شده باشد در حالی که ما موقعیت های فراوانی داشتیم که می توانستیم پیروزی مان را مقتدرانه تر کنیم. برای هیچ تیمی بازی در خانه نروژ کار آسانی نیست و به همین دلیل از کسب این نتیجه راضی ام. ما داریم خوب کار می کنیم و بازیکنانم با همان نگرشی فوتبال بازی می نمایند که من دارم. گاهی اوقات ما بهتر کار می کنیم و گاهی اوقات ضعیف تر. من بازی مدافعان تیمم را هم دوست داشتم به خصوص وقتی از خط دفاعی جلو می رفتند تا از فضاهای خالی پشت سر مدافعان نروژ استفاده نمایند.

سرمربی پیشین یوونتوس اعلام کرد: از نظر تاکتیکی فکر می کنم که همه توانستند ببینند ایتالیا در وضعیت خوبی قرار گرفته است. از چیزی که بازیکنانم در این بازی به من تقدیم کردند بسیار خوشحالم. آنها آماده بازی در تیم ملی بوده اند. در تیم مان هفت بازیکن داشتیم که در جام جهانی اخیر بازی نکردند و اکثر بازیکنانمان 23 یا 24 ساله اند. من همواره نگاهم به زمین بازی است تا مطمئن شوم آنهایی به میدان رفته اند که لیاقتش را داشته اند.

1

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 16450

به "کونته: دستکش های بوفون حتی کثیف هم نشد!، نمایش بازیکنانم را دوست داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: دستکش های بوفون حتی کثیف هم نشد!، نمایش بازیکنانم را دوست داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید