سیدورف: از دیدن عزم پایدار فن دایک برای بازگشت به میادین فوتبال خوشحالم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، هافبک پیشین تیم های اینتر و میلان از عزم راسخ فیرجیل فن دایک برای بازگشت هر چه سریعتر به میادین فوتبال تمجید کرد.

سیدورف: از دیدن عزم پایدار فن دایک برای بازگشت به میادین فوتبال خوشحالم

به گزارش خبرنگاران، کلارنس سیدورف اسطوره فوتبال هلند که فرصت تمرین با فیرجیل فن دایک را پیدا کرد، با انتشار تصویری از خود و مدافع هلندی تیم فوتبال لیورپول در حساب کاربری رسمی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: امروز کمی فرصت تمرین با فیرجیل فن دایک را پیدا کردم. از دیدن عزم پایدار او و سختکوشی اش برای بازگشت به میادین فوتبال قدرتمتدتر از گذشته، خوشحالم. در چنین مواردی، صبر و تمرکز برای رسیدن به موفقیت مهم است.

سیدورف 44 ساله که در زمان بازیگری اش برای تیم هایی همچون رئال مادرید، اینتر و میلان بازی کرد، به عناوین تیمی متعدد و قابل توجهی از جمله یک قهرمانی در لالیگا، چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و دو قهرمانی در سری A ایتالیا دست یافت.

در سوی دیگر فیرجیل فن دایک که در ماه اکتبر از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد و بیشتر بازی های فصل جاری را از دست می دهد، از زمانی که از ساوتهمپتون به لیورپول پیوسته، نقش پررنگی در قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا، جام جهانی باشگاه ها و لیگ برتر انگلیس داشته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 48585

به "سیدورف: از دیدن عزم پایدار فن دایک برای بازگشت به میادین فوتبال خوشحالم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدورف: از دیدن عزم پایدار فن دایک برای بازگشت به میادین فوتبال خوشحالم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید