کیم جونگ اون، سوار بر اسبی سپید!، عکس

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ایسنا نوشت: رهبر کره شمالی در تازه ترین ویدیوی تبلیغاتی این کشور، سوار بر اسبی سفید دیده شد؛ اقدامی در راستای نشان دادن این رهبر به عنوان قهرمان مردم.

کیم جونگ اون، سوار بر اسبی سپید!، عکس

به نقل از پایگاه خبری بیزنس اینسایدر، این ویدیوی 110 دقیقه ای که با عنوان سال بزرگ پیروزی، 2021 منتشر شده است، بر کوشش های کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی برای احیای اقتصاد این کشور - که از تحریم ها و همه گیری کرونا زخم خورده است - تمرکز دارد. این فیلم مسائل این کشور در دوره اخیر را بدترین سختی های تاریخ دانسته و بر این تمرکز دارد که رهبر کره شمالی خود را تا حد مرگ، وقف مردمش نموده است.

این فیلم تبلیغاتی نو در پی یک ماه آزمایش موشکی بی سابقه منتشر شد؛ آزمایش هایی از جمله سلاح های به اصطلاح مافوق صوت، موشک های کروز و موشک های پرتاب شونده از روی قطار.

در اواخر ماه ژانویه کره شمالی قوی ترین موشک خود از سال 2017 را پرتاب کرد، یک هواسونگ-12 میان برد با قابلیت حمل کلاهک هسته ای که هفتمین رویداد مشابه در آن ماه بود.

تصاویر دیگر رهبر کره شمالی در گذشته نیز او را سوار بر اسبی سفید نشان داده بود و بعضی متخصصان می گویند این نماد حکومت سلسله ای خانواده وی است.

ژان اچ لی از موسسه مرکز ویلسون و رئیس دفتر آسوشیتدپرس در پیونگ یانگ در سال 2019 نوشته بود: عکس های کیم سوار بر اسب سفید با شکوه... برای نمایش تصویری از قدرت است. این تصاویر ممکن است برای خارجی ها خنده دار باشند، اما مردم کره شمالی بلافاصله پیغام را درک می نمایند.

وی اضافه نمود: کیم می خواهد با این تصاویر خطاب به مردمش تاکید کند که او، فارغ از اوضاع اقتصاد تحت تحریم و نتیجه دیپلماسی فعلی، حقی الهی و مقدر برای حکومت دارد.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 71843

به "کیم جونگ اون، سوار بر اسبی سپید!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیم جونگ اون، سوار بر اسبی سپید!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید