گروه بندی لیگ برتر بسکتبال انجام شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، جلسه هماهنگی فصل جدید رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور امروز سه شنبه با حضور نمایندگان تیم های متقاضی حضور در این رقابت ها برگزار و گروه بندی و نحوه برگزاری دیدارها تعیین شد.

گروه بندی لیگ برتر بسکتبال انجام شد

در نشست امروز تیم های آفتاب زاگرس اهواز و نیروی زمینی به ترتیب جایگزین نمایندگان کردستان و جهرم شدند که اعلام انصراف نموده اند.

بدین ترتیب گروه بندی لیگ برتر بسکتبال با 16 تیم به ترتیب زیر انجام شد:

گروه الف: شهرداری گرگان، نفت آبادان، آویژه صنعت مشهد، اکسون تهران، رعد پدافند هوایی مشهد، شورا و شهرداری قزوین، آفتاب زاگرس اهواز، مس رفسنجان

گروه ب: شیمیدر قم، مهرام تهران، شهرداری بندرعباس، ذوب آهن اصفهان، مس کرمان، کوچین آمل (جوانان 2020)، آینده سازان تهران، نیروی زمینی

تیم های شرکت نماینده در لیگ برتر بسکتبال از 15 آبان ماه دیدارهای مقدماتی خود را به صورت متمرکز در تهران برگزار می نمایند و بعد از آن هر هشت تیم حاضر در هر گروه وارد مرحله پلی آف می شوند.

در خصوص چگونگی برگزاری دیدارهای پلی آف هنوز تصمیم نهایی معین نیست. فعلاً مبنا برگزاری 3 از 2 دیدارهای این مرحله است اما طبق آنچه در نشست امروز در خصوص آن بحث و آنالیز شد، در صورتیکه همکاری تیم ها برای تسویه حساب با فدراسیون و پرداخت 7 درصد قرارداد بازیکنان، احتمال تغییر تعداد دیدارها به 3 از 5 وجود دارد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 43021

به "گروه بندی لیگ برتر بسکتبال انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه بندی لیگ برتر بسکتبال انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید