گفتگوهای وین در حال انجام است، نشست کارگروه سوم برای اولین بار

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین امروز چهارشنبه در پیامی توییتری گفت: گفتگوهای وین در حال انجام است. کارگروه های هسته ای و لغو تحریم ها به در نظر دریافت ملاحظات در خصوص اقداماتی که باید از سوی واشنگتن و تهران برای احیای برجام انجام شود، ادامه دادند.

گفتگوهای وین در حال انجام است، نشست کارگروه سوم برای اولین بار

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در این باره نوشت: کارگروه سوم درباره تمهیدات عملی برای اجرایی شدن امروز برای اولین بار نشستی را برگزار کرد.

میخائیل اولیانوف دیروز سه شنبه در پیامی توییتری از تصمیم کمیسیون مشترک برجام در وین برای تسریع فرایند گفتگوها خبر داد.

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در این باره نوشت: دُور جدید گفتگوهای وین با نشست رسمی کمیسیون مشترک برجام آغاز شد. رایزنی ها نشان داد که مشارکت کنندگان، هدف یکسانی دارند که عبارت است از احیای کامل توافق هسته ای در شکل اصلی آن. تصمیم گرفته شد فرایند کار تسریع شود.

این دیپمات روسیه دوشنبه هفته جاری نیز در پیامی توییتری اعلام کرده بود: ممکن است دُور جدید مذاکرات وین طولانی تر از نشست های سابق باشد. دور آینده نشست کمیسیون مشترک برجام 27 آوریل در وین برگزار می شود. طرف ها گفتگوها در خصوص احیای توافق هسته ای، از جمله در قالب سه کارگروه را ادامه خواهند داد. اینکه دور جدید گفتگوها طولانی تر از دُور قبلی باشد، منتفی نیست.

این نشست ها در هفته های پیش نیز به انجام رسید. یکی از محورهای این گفتگوها لغو تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران است که در سال 2018 میلادی توسط ترامپ وضع شد.

ریاست هیأت ایرانی را در این جلسه عراقچی معاون وزیر امور خارجه ایران بر عهده داشت و ریاست نشست بر عهده انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا خواهد بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56623

به "گفتگوهای وین در حال انجام است، نشست کارگروه سوم برای اولین بار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوهای وین در حال انجام است، نشست کارگروه سوم برای اولین بار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید