5 ترفند ساده برای استفاده هنرمندانه از زیورآلات

به گزارش مجله یک کامپیوتر، همه ما می دانیم که اکسسوری از مهم ترین قسمت های یک استایل است؛ مخصوصا اگر آن اکسسوری جز دسته بندی زیورآلات باشد. فرقی نمی کند استایل شما رسمی است و می خواهید به یک جشن عظیم بروید، یا اینکه استایلی کژوال دارید و می خواهید برای پیاده روی به بیرون بروید؛ اکسسوری ها در هر صورت استایل شما را کامل می نمایند و جذابیت بیشتری به شما خواهند داد.

5 ترفند ساده برای استفاده هنرمندانه از زیورآلات

زیورآلات و جواهرات می توانند ظریف و یا برجسته باشند؛ بعلاوه بنا بر علاقه شما، ممکن است از یک تکه یا بیشتر در استایل تان بهره ببرید تا ظاهری که دوست دارید را به وجود آورید. در ادامه این مقاله با مجله خبرنگاران همراه باشید تا با چند ترفند برای استفاده از اکسسوری و زیورآلات در استایلتان آشنا شوید.

1. گردنبند و دستبند چند لایه

دستبندها و گردنبندها از جمله آیتم هایی اند که مناسب برای هر نوع استایلی هستند و در اشکال، مقدار ها، رنگ ها و بافت های بسیار متنوعی وجود دارند که متناسب برای هر نوع سلیقه ای هستند. بعلاوه از لحاظ قیمتی رنج متفاوت و گسترده ای دارند.

لایه لایه کردن دستبندها و یا گردنبندهایتان از ساده ترین ترفندهایی است که برای یک استایل اسپرت و کژوال می توانید انجام دهید. برای این کار بهتر است چند نکته ساده را رعایت کنید که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:

  • اگر می خواهید زیورآلاتتان را لایه لایه کنید، بهتر است از یک بلوز یا تیشرت تک رنگ بهره ببرید تا بتوانید الگو و فرم اکسسوری هایتان را هم بهتر به نمایش بگذارید.
  • اکسسوری های لایه لایه با لباس های یقه هفت و یقه اسکی برترین ترکیب را ایجاد می نمایند. اگر می خواهید یک لباس یقه اسکی بپوشید سعی کنید جنس هایی را انتخاب کنید که به راحتی زیورآلات تان را نمی گیرند.
  • دستبندهای لایه لایه با لباس های بدون آستین مانند تاپ یا لباس هایی که بتوانید آستین شان را بالا بزنید بسیار مجذوب کننده تر خواهند بود.
  • برای لایه لایه کردن گردنبند، بهتر است که از گردنبندهای ساده بهره ببرید. برای مثال یک زنجیر کلفت و یک یا دو مدل گردنبند ظریف و مینیمال.
  • برای لایه لایه کردن دستبندهایتان، می توانید مدل های متنوع هم به کار ببرید. برای مثال یک دستبند در خانواده رنگی بقیه دستبندهایتان اما با بافت و ظاهری متفاوت می توانید بهره ببرید. بعلاوه می توانید از مدل هایی که مشابه سبک بوهو هستند هم بهره ببرید؛ مثل دستبندهای ساخته شده از عناصر طبیعی از جمله چوب یا سنگ. سعی کنید دستبندهایتان را قبل از بیرون رفتن یک دور در خانه امتحان کنید تا از ترکیب آن ها و اینکه باعث اذیت شدن دستتان نمی شوند مطمئن شوید.

2. از زیورآلات و جواهرات سفارشی بهره ببرید

یکی از برترین راه ها برای برجسته ماندن و جلب توجه در عموم، استفاده از جواهرات اصل و سفارشی است. جواهراتی که به وسیله طراحان و مخصوص شما با طرح های دلخواه طراحی شوند؛ از انگشتر گرفته تا پابند و دستبند. اگر به ریخت و پاش و ولخرجی کردن علاقه دارید، این گزینه مناسب شما خواهد بود. بعلاوه اگر در پی زیورآلاتی هستید که بتوانید به صورت روزمره از آن ها بهره ببرید، زیورآلات سفارشی برترین پیشنهاد برای شما خواهند بود.

  • چگونه با استایل بوهو خاص و منحصر به فرد باشید؟

3. گوشواره های عظیم، برجسته و زیبا هستند

حتما درباره گردنبندهای عظیم (Statement Necklace) شنیده اید. گوشواره های عظیم (Statement Earings) حتی می توانند مجذوب کننده تر و زیباتر هم باشند. سعی کنید در هنگام انتخاب این گوشواره ها، مقدار و رنگ درست را انتخاب کنید تا چهره شما را گیراتر و شیک تر نشان دهند. این مدل گوشواره ها مناسب موقعیت های مختلفی از جمله یک قرار هستند که می توانند توجه ها را به شما جلب نمایند. در صورتی که گوشواره های عظیم را انتخاب کردید، چون فاصله این گوشواره ها به صورت شما نزدیک است و توجه زیادی را به خود جلب می نمایند، سعی کنید آرایش صورتتان ملایم و مات باشد.

4. انگشتانتان را به نمایش بگذارید

انگشترها اکثرا مناسب برای هر استایلی هستند و در موقعیت های مختلف قابل استفاده هستند. انگشترها می توانند جایگزین بسیار مناسبی برای زمانی باشند که دستبندها مناسب استایل شما نیستند. شما می توانید یک انگشتر خیره نماینده بیندازید و یا یک ست کامل از انگشترهای نازک و کوچک را بر طبق استایلتان انتخاب کنید. اگر تنوع را دوست دارید، از انگشتر برای انگشت اشاره، انگشت کوچک و یا شست هم می توانید بهره ببرید.

  • ترفند های خانگی تمیز کردن انواع زیورآلات و جواهرات

5. برای هماهنگ شدن با موقعیت ها از جواهرات و زیورآلات بهره ببرید

همان طور که بر اساس موقعیت ها پارچه لباستان را انتخاب می کنید، زیورآلاتتان را هم به گونه ای انتخاب کنید که با مناسبت ها هماهنگ باشند. برای مثال، شما یک دست لباس ورزشی را برای محل کار نمی پوشید یا برای یک پیاده روی ساده به سراغ لباس های مجلسی تان نمی روید؛ زیورآلات و جواهرات هم به همین شکل هستند. برای مثال بهتر است که گوشواره های عظیم و خیره نماینده تان را در یک مراسم عزاداری یا عروسی استفاده نکنید (مگر اینکه خود عروس باشید!).

  • النگوها برای محل کار می توانند عامل حواس پرتی باشند.
  • معمولا گردنبندهای چند لایه مناسب فصل های گرم نیستند؛ زیرا داغ می شوند و ممکن است بر روی پوست شما خط آفتاب سوختگی بیندازند.
  • برای یک پیک نیک سعی کنید دستبند یا انگشتر نیندازید؛ مخصوصا اگر احتمال کارهایی مثل والیبال بازی کردن باشد!

حرف آخر

برای شیک پوش و خوش استایل بودن لازم نیست به خودتان سخت بگیرید؛ سعی کنید به جزئیات توجه کنید و با یک استراتژی درست تصمیم گیری کنید. با در نظر داشتن نکات اصلی می توانید مدل های مختلف را با زیورآلات و جواهرات تجربه کنید و به مرور درباره استایلتان اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت.

منبع: Thefashionbudget

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: دیجی استایل
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 61154

به "5 ترفند ساده برای استفاده هنرمندانه از زیورآلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 ترفند ساده برای استفاده هنرمندانه از زیورآلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید