5 دقیقه ابتدایی خودمان را پیدا نکردیم ، شجاعی به تیم روحیه داد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، جورج لیکنز عصر امروز شنبه پس از پیروزی تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: امروز یک پیروزی خوبی را کسب کردیم، در پنج دقیقه ابتدایی بازی خودمان را پیدا نکرده بودیم اما در ادامه بهتر شدیم.

5 دقیقه ابتدایی خودمان را پیدا نکردیم ، شجاعی به تیم روحیه داد

وی با اشاره به عدم بازی کردن شجاعی به دلیل محرومیت، اضافه کرد: آنتونی استوکس هم فقط یک جلسه با ما تمرین کرد و از او به همین خاطر استفاده نکردیم، از ساسان انصاری در پست مهاجم و از موسوی به عنوان وینگر چپ استفاده کردیم.

سرمربی تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه امیدوارم مصدومیتی که برای سوگیتا رخ داد جدی نباشد، گفت: کمی بعد از این صحنه نگران شدم، امیدوارم عملکرد خط دفاع و دروازه بان ما به خوبی ادامه داشته باشد.

لیکنز در پاسخ به این سوال که فکر می کرد بازی راحتی دارند، اعلام کرد: ما با آمادگی کامل به این بازی آمدیم و مثل همه مسابقه ها برای این بازی آماده شدیم، به هیچ وجه حریف را دست کم نگرفتیم.

وی ادامه داد: بعد از گذشت 10 دقیقه بازی را در دست گرفتیم و موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم؛ در 5 دقیقه ابتدایی بازی یک مقدار غافلگیر شدیم اما در ادامه خودمان را پیدا کردیم.

سرمربی تراکتورسازی تبریز با اشاره به کارت زرد ایمان سلیمی، اعلام کرد: داوری مسئله ای نداشت، 7 بازی در پیش داریم و بهترین بازیکنان را انتخاب خواهیم کرد.

لیکنز با اشاره به تمرین سخت بازیکنان خود بعد از تعطیلات، گفت: این تعطیلی طولانی مدت باعث شد بازیکنان در ابتدا یک مقدار خسته باشند اما این مسئله طبیعی است؛ در بازی بعدی مسعود شجاعی را هم در اختیار داریم.

وی با تأکید بر اینکه برای بازی بعد باید شرایط بازیکنان را آنالیز کنیم، اضافه کرد: بازیکنان تیم ما امروز همه خوب بودند و مسئله ای وجود نداشت؛ در لیگ ایران همواره گل های کمی زده می شود اما برد امروز تیم ما بسیار خوب بود چرا که توانستیم 3 گل بزنیم و این شانس را هم داشتیم که گل های بعدی را هم بزنیم، در خصوص تیم های دیگر صحبت نمی کنم و فقط روی تیم خودمان تمرکز می کنیم.

لیکنز در خصوص اینکه آیا به قهرمانی فکر می نمایند یا به سهمیه بسنده می نمایند، گفت: همانطور که می دانید از روزی که آمدم قولی ندادم و در خصوص سهمیه و قهرمانی حرفی را نگفتم و از روز اول رقابت سختی وجود داشت و ما 5 امتیاز عقب بودیم اما الان پنج تیم در حال رقابت هستند و ما هم کار خودمان را می کنیم؛ ما فقط به دنبال برد هستیم و بازی به بازی جلو می رویم، بعد از تعطیلات شرایط سخت بود، کل تیم کوشش کرد تا شرایط به شکل سابق باز شود.

سرمربی تراکتورسازی تبریز در خاتمه گفت: از طرفداران هم که ما را حمایت کردند تشکر می کنم، امروز شجاعی با وجود محرومیت کنار ما بود؛ برای قدرت روانی بیشتر به او احتیاج داشتیم که کنار تیم باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 تیر 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6026

به "5 دقیقه ابتدایی خودمان را پیدا نکردیم ، شجاعی به تیم روحیه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 دقیقه ابتدایی خودمان را پیدا نکردیم ، شجاعی به تیم روحیه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید