خطیبی: از باختن بدم می آید، ماشین سازی در فاز حمله تکمیل نیست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز می گوید تیمش هنوز در فاز حمله کامل نشده و به دنبال یک مهاجم خارجی است.

خطیبی: از باختن بدم می آید، ماشین سازی در فاز حمله تکمیل نیست

به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر شهر خودرو مشهد اظهار کرد: ما با تیمی بازی داریم که سرمربی خوشنام و خوش اخلاقی دارد. او از دوستان و هم اتاقی قدیمی من است، برای او آرزوی موفقیت می کنم. فردا با تیمی بازی داریم جزو سه تیم برتر ایران است. آن ها نشان دادند که تیم قدرتمندی هستند و توانسته اند سهمیه آسیا را بگیرند. سال جاری هم چند بازیکن به جمع خود اضافه کردند و بهتر از سال قبل شده اند اما من همواره گفته ام ما تیم ماشین سازی هستیم و بازیکنان با کیفیتی داریم. طی دو هفته اخیر که لیگ تعطیل بود تمرینات خوبی را انجام دادیم تا بتوانیم خودمان را آماده نگهداریم.

وی اضافه نمود: طی دو بازی اخیر که انجام دادیم از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و امیدوارم فردا بازی انجام بدهیم که در شأن تیم ماشین سازی باشد و بهتر از دو بازی قبلی باشیم. مطمئنا طرفداران هم فردا بازی خوبی را خواهند دید. ان شاءالله بتوانیم فردا سه امتیاز را هم به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در ادامه گفت: تیم ما در فاز حمله تکمیل نشده است و به دنبال این هستیم که دو مهاجم جذب کنیم. تا به حال سه یا چهار مهاجم آمدند اما با توجه به حساسیتی که داشتم آن ها را جذب نکردیم. بازیکن خارجی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. بازیکن خارجی اگر هم از بازیکنان خودمان بهتر نباشد حداقل نباید ضعیف تر باشد. دو بازیکن هم قرار است که طی چند روز آینده بیایند و اگر در تمرینات عملکرد خوبی داشتند و ما را راضی کردند با آن ها قرارداد می بندیم. اگر هم دیدیدم که آن ها نمی توانند به ما یاری نمایند به دنبال مهاجر دیگری خواهیم بود. تا الان هم موقعیت های خوبی که در بازی ایجاد کردیم اما به گل تبدیل نشدند.

وی توضیح داد: کسانی که فوتبالی هستند می دانند سه هفته نخست لیگ برای ما سخت بود. سه تیم آسیایی در هفته های نخست لیگ به مصاف ما آمدند و این موضوع کار ما را سخت نموده است اما واقعا فعل خواستن را صرف نموده ایم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. در بازی مقابل استقلال و همینطور سپاهان فوتبالی بازی کردیم که همه راضی بودند. ما هم از عملکرد بازیکنان مان راضی هستیم. این موضوع و بازی های سخت کار ما را پیچیده کرد اما قطعا فردا برای سه امتیاز به زمین می رویم. ما فردا به دنبال یک امتیاز نخواهیم بود بلکه می خواهیم سه امتیاز را بگیریم. اگر پیروز شویم بازیکنان ما نمره قبولی خوبی را می گیرند.

خطیبی ادامه داد: پدیده تیم قدرتمندی است که بازی هجومی را ارائه می دهد اما من دوست ندارم تیمم ببازد چون از باخت بدم می آید. همواره برای برد به زمین می آیم و فردا هم دقیقا همین گونه است. تیم ما قبل از اینکه لیگ آغاز گردد تمرینات خیلی خوبی را انجام داد و بازیکنانم با تمام وجود تمرین کردند تا شرایط خوبی داشته باشند. اگر تیم ما الان شخصیت خوبی دارد حاصل زحمت همه بازیکنان تیم است. ما از بازیکنان تشکر می کنیم که با تمام وجود بازی می نمایند. طی تعطیلات اخیر هم تمرینات خوبی را انجام دادیم تا بتوانیم به آمادگی کامل برسیم. امیدوارم فردا بتوانند مزد زحمات خود را بگیرند. ما برای بازی فردا سه برنامه داریم. ابتدا برای نیمه نخست برنامه ریزی کردیم و در ادامه دو برنامه برای نیمه دوم داریم. همه این مسائل را تمرین نموده ایم و قطعا با برنامه وارد بازی می شویم. می دانیم تیم شهر خودرو هم تیم با برنامه ای هست و بنابراین ما هم باید با برنامه ریزی درست وارد زمین بشویم. ان شاءالله برنامه های ما به نتیجه برسد و بتوانیم نتیجه بگیریم. بازیکنان هم به این موضوع مطلع هستند تا برنامه های ما به طور کامل اجرایی گردد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز همچنین گفت: در بازی نخستی که در تبریز داشتیم در دقیقه 95 به گل رسیدیم. من قبل از بازی هم گفته بودم که طرفداران و رسانه ها کمی شکیبا باشند و تا دقیقه آخر تیم را حمایت نمایند. همین موضوع نتیجه داد و توانستیم گل تساوی را بزنیم. وقتی تا دقیقه 90 از تیم حمایت گردد بازیکنان با روحیه و انگیزه بالا کوشش می نمایند. الان هم خواهش می کنم همانطور که در بازی قبلی از ما حمایت نموده اید الان هم حمایت کنید. تیم ما جوان است و آینده خوبی دارد. اگر مورد حمایت قرار گیرد می تواند نتایج خوبی بگیرد. امیدوارم با روحیه دادن و انگیزه دادن به ما یاری کنید بتوانیم نتایج بازی ها را به سود خودمان تمام کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 13384

به "خطیبی: از باختن بدم می آید، ماشین سازی در فاز حمله تکمیل نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: از باختن بدم می آید، ماشین سازی در فاز حمله تکمیل نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید