7 روش ساده برای تغییر دکوراسیون در روزهای قرنطینه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، این روزها که ویروس کرونا همه را زمین گیر نموده و بیشتر در یک جا گذران عمر می کنیم، زیبا کردن محیط زندگی و تغییر دکوراسیون می تواند کمی در روحیه مان تاثیرگذار باشد.

7 روش ساده برای تغییر دکوراسیون در روزهای قرنطینه

جهت دریافت خدمات محوطه سازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام سونار استار، بعضی اوقات محیط زندگی آنقدر تکراری می گردد که حوصله مان سر می رود، بنابراین ایجاد بعضی تغییرها در خانه یا حتی محل کار می تواند به رضایتمندی بیشتر ما یاری کند. به عقیده ما رضایتمندی در پی تغییرات کوچک کنار هم ایجاد می گردد تا ایجاد یک تغییر بزرگ. بنابراین در این مطلب 7 پیشنهاد جدید برای تغییر دکوراسیون در چشمانداز خانه و محل برای شما داریم.

اول - از تراس و بالکن غافل نشو

تراس و بالکن از محیط های دلنشین خانه برای جمع شدن دور هم در فضای باز هستند. اصولا تراس ها بزرگترند و به حیاط یا باغچه ختم می شوند، بنابراین چمن مصنوعی برای تراس یک پیشنهاد خوب می تواند باشد تا جذابیتش را بیشتر و چیدمان مبلمان شما را جذاب تر کند. اگر بالکن کوچکی هم دارید، چمن مصنوعی برای بالکن هم یک ایده خوب است. شاید بگویید بالکن ما خیلی کوچک است و یکی دو متر بیشتر نیست، اما اشتباه نکنید بالکن شما هرچقدر هم کوچک باشد وقتی چمن مصنوعی سبز رنگ کف بالکن باشد، یک کنج دنج برای شما و یا نقاشی کردن فرزندانتان ایجاد می نماید. پس اولین قدم توجه به تراس و بالکن به عنوان یک عضو مهم در خانه است.

دوم- یک فضای بازی برای بچه ها ایجاد کن

اگر فضای خالی در خانه، راهرو یا حیاط دارید حتما برای بچه ها یک جای کوچک ایجاد کنید. بچه ها احتیاج به بازی دارند و بزرگترها موظفند فضای مناسب برای بازی را مهیا نمایند. خیلی از مواقع ما از بازی کردن آنها در اتاق ها کلافه می شویم، اما اگر دقت کنیم از بسیاری فضاهای خانه و حتی مشاعات ساختمان می توانیم برای ایجاد یک فضای بازی خوب استفاده کنیم. برای این کار می توانید محوطه بازی بچه ها را چمن مصنوعی کنید. چمن مصنوعی برای زمین بازی بچه ها یاری می نماید محیط بازی فرزندان ما به صورت دقیق معین گردد. از طرفی محل بازی نرم می گردد و بچه ها در زمین خوردن آسیب نمی بینند.

سوم- یک روف گاردن رویایی بساز

همه ساختمان ها پشت بام هایی دارند که کمتر از آنها استفاده می گردد. اگر چیدمان خوبی در پشت بام داشته باشیم حتما فضای مناسبی برای نشمین های عصرگاهی پیدا می کنیم. یک چمن مصنوعی مناسب برای روف گاردن پیدا کنید، نصب کنید و دورش فلاورباکس بگذارید و از انواع درختچه و گلدانها بهره ببرید تا ببینید چه فضای محشری ایجاد می گردد. در روف گاردن حتما نباید کار عجیب و غریبی بکنیم و زیرسازی خاصی داشته باشیم. یک چمن مصنوعی، یک سری مبلمان هوای آزاد و یک سری گل و گلدان، یک روف گاردن رویایی برای شما درست می نماید.

چهارم - یک دیوار سبز در حیاط درست کن

اگر دیواری دارید که نمای پنجره های شما به آن دیوار است، می توانید با چمن مصنوعی دیوار را بپوشانید و جلوه جدیدی به چشم اندازتان بدهید. کار چندان دشواری نیست و برای این کار از انواع چمن مصنوعی می توان استفاده کرد. یک پیشنهاد دیگر اینکه برای جذابیت بیشتر می توان با یونولیت انواع طرح ها را ایجاد کرد و بر روی چمن مصنوعی چسباند. بدین ترتیب شما یک دیوار سبز جذاب و زیبا دارید. در این دیوار می توانید از انواع گیاهان همچون پیچک و یاس استفاده کرد و زیبایی دوچندانی بوجود آورد.

پنجم - به کف ورودی حیاط توجه کردید؟

در طراحی کف بسیاری از منازل از موزاییک، سنگ و یا واش بتن استفاده شده که بین آنها کمی فاصله وجود دارد. اگر خانه شما هم اینگونه است در استفاده از چمن مصنوعی برای پر کردن بین شیارها شک نکنید. شما هم می توانید محیط بیرون و هم محیط داخلی حیاط را با چمن مصنوعی قشنگ تر کنید. برای استفاده از چمن مصنوعی بین موزاییک و واش بتن چمن مصنوعی سونار دستورالعمل ساده ای دارد که به همه مشتریان ارایه می کنیم، اما حتما در خرید و نصب چمن مصنوعی در کف دقت های لازم را داشته باشید تا از خریدتان راضی باشید.

ششم - برای چمن طبیعی هزینه اضافی نکن

در بسیاری از ویلاها که باغچه های بزرگ دارند، نگهداری چمن طبیعی کار ساده ای نیست. یک نفر تمام وقت با کلی آب احتیاج است تا بتوان چمن طبیعی را همواره سرحال و سرزنده نگه داشت، درحالیکه چمن مصنوعی می تواند چندین ویژگی برای شما داشته باشد. یک بار هزینه می کنید، اما جلوی بسیاری از هزینه های سالانه شما گرفته می گردد و از همه مهمتر مصرف آب را کاهش می دهید. بنابراین استفاده از چمن مصنوعی باغچه یک کار مالی و معقولانه است و اکنون بسیاری از ویلاها از این روش استقبال می نمایند.

هفتم - یک جیم خانگی بساز

شاید شما اهل باشگاه و ورزش باشید و این روزها از بسته شدن باشگاه ها کلافه باشید. حتما تابحال یک سری وسایل ورزشی برای ورزش در خانه مهیا نموده اید، اما یک تکه کوچک چمن مصنوعی می تواند اشتیاق شما به ورزش را دو چندان کند. چمن مصنوعی به دلیل بافت متراکمی که دارد مانند یک مت یا زیرانداز خوب برای ورزش و نرمش محسوب می گردد. بر روی چمن مصنوعی می توان دوی نرم درجا هم انجام داد و در نهایت براحتی مانند فرش و موکت لوله می گردد و می توان کناری گذاشت. نکته مهم چمن مصنوعی این است که قابل شست و شو است.

چمن مصنوعی از کجا بخرم؟

اگر یک گشت ساده در فضای مجازی داشته باشید می بینید چمن مصنوعی سونار یک محصول متفاوت نسبت به رقبا در بازار است. این مجموعه یازده سال است که در این حوزه فعال بوده و متنوع ترین انواع چمن مصنوعی را به مشتریان ارایه داده است. اگرچه مجموعه سونار محصولات خود را 48 ماه گارانتی می نماید، اما در طول این سالها حتی یک بار هم مشتری به دلیل رنگ پریدگی و یا پوسیدگی درخواست تعویض چمن مصنوعی نداشته است. البته این مجموعه خدمات پس از فروش خوبی دارد و محصول را به صورت رایگان به شما تحویل می دهد و تیم نصب بسیار حرفه ای دارد. راه های تماس با این مجموعه عبارتند از: تلفن: 021-54863 / وبسایت: www.sonarstar.com / www.ccgrass.ir

اگر هم تکه کوچک چمن مصنوعی می خواهید و در تهران هستید به فروشگاه های شهروند و یا هایپراستار مراجعه کنید و تکه کوچک چمن مصنوعی سونار را خریداری کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 23172

به "7 روش ساده برای تغییر دکوراسیون در روزهای قرنطینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 روش ساده برای تغییر دکوراسیون در روزهای قرنطینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید