AMD کارت گرافیک اقتصادی Radeon RX 590 را معرفی کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شرکت AMD کارت گرافیک قدرتمند و اقتصادی خود، Radeon RX 590 را به صورت رسمی معرفی کرد.

AMD کارت گرافیک اقتصادی Radeon RX 590 را معرفی کرد

به گزارش خبرنگار ، کمپانی AMD یکی از باسابقه ترین شرکت هایی است که در زمینه فراوری سخت افزار در حال فعالیت است. این شرکت در فراوری پردازنده حریف شرکت اینتل است و پردازنده هایی با کیفیت فراوری می نماید اما تنها حوزه فعالیت این شرکت در فراوری پردازنده نیست و کارت گرافیک AMD هم یکی از محصولات پرفروش آن هاست. AMD به تازگی کارت گرافیک جدید اقتصادی و پرقدرت خود، Radeon RX 590 را به صورت رسمی معرفی نموده است.

این کمپانی برای ساخت کارت گرافیک Radeon RX 590 از فناوری پولاریس بهره گرفته است. این معماری باعث می گردد تا سرعت ساعتی یا به اصطلاح Clockspeed این کارت گرافیک تا 15 درصد افزایش یابد و نسبت به نسل قبل خود، Radeon RX 580 عملکرد پردازشی بهتری ارائه دهد. AMD اعلام نموده است که با وجود قیمت مناسب این کارت گرافیک، عملکرد آن 20 درصد بهبود داشته است. این کمپانی همچنین ادعا نموده است که Radeon RX 590 قادر خواهد بود بازی های AAA را با نرخ 60 فریم در ثانیه و برخی بازی های eSports را با نرخ 100 فریم در ثانیه اجرا کند.

Radeon RX 590 مانند نسل گذشته خود بر اساس معماری نسل چهار Graphics Core Next خود شرکت توسعه داده و روی بورد 12 نانومتری طراحی شده است. AMD این کارت گرافیک را با قیمت 279 دلار به فروش می رساند و آن را به وسیله شرکت هایی چون ایسوس، سفایر، پاورکالر و XFX عرضه خواهد نمود.

AMD همچنین اعلام نموده است که خریداران این شرکت باندل Raise the Game Fully Loaded را هم دارند. به موجب این باندل خریداران کارت های گرافیک Radeon RX Vega و Radeon RX 590 و دارندگان کامپیوترهای مجهز به این کارت ها سه بازی به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. این سه بازی Resident Evil 2، Devil May Cry 5 و Tom Clancys The Division 2 هستند. دارندگان نسخه های پیشین این کارت گرافیک یعنی دارندگان Radeon RX 580 و Radeon RX 570 هم می توانند دو بازی را رایگان دانلود نمایند.

نامزدهای جایزه بهترین بازی سال 2018 اعلام شدند +تصاویر

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2533

به "AMD کارت گرافیک اقتصادی Radeon RX 590 را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AMD کارت گرافیک اقتصادی Radeon RX 590 را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید