Saints Row IV: Re-elected و تعداد بازی جدید به لاین آپ Game Pas اضافه شدند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یکی از معرفی های قابل توجه در رویداد Inside Xbox اخیر، بازی های جدیدی بودند که به سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس اضافه شده اند. در کنار Dirt Rally 2.0 و همینطور North Bad، که خبر اضافه شدن آن ها به Xbox Game Pass اوایل ماه جاری منتشر شده بود، ما شاهد اضافه شدن عناوین دیگری به اسم Saints Row Re-elected و همینطور Cities Skylines هم بودیم.

Saints Row IV: Re-elected و تعداد بازی جدید به لاین آپ Game Pas اضافه شدند

سایر عناوین جدید این سرویس نیز شامل چیزهایی نظیر Genesis Noir, Lonely Mountains: Downhill و همینطور Demons Tilt برای ایکس باکس گیم پس روی پلتفرم های ایکس باکس وان و رایانه های شخصی خواهند شد.

لازم به شرح است که عنوان Genesis Noir یک عنوان کارآگاهی است که قبل، حین و پس از بیگ بنگ جریان دارد. بازی بازان در این بازی خلق همه چیز را شهادت می دهند و سپس باید به دنبال راهی برای نابود کردن و از بین بردن همه آن ها باشند. عنوان Lonely Mountains: Downhill هم یک بازی ریسینگ است که کل آن درمورد این است که دوچرخه خود را از بالای کوه با پایین راهنمایی کنید. پس از آن به بازی Demons Tilt می رسیم که مانند بازی های Pinball است که گیم پلی آن گاهی حالت هک اند اسلش (Hack and Slash) نیز پیدا می نماید.

همچنین اگر دوست دارید تعداد بازی مستقل هم از ایکس باکس ببینید، به زودی یک رویداد جدید در همین زمینه برپا خواهد شد که تعدادی از این بازی ها را به نمایش خواهد گذاشت. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد رویداد Inside Xbox اخیر، همچنان با وینفون همراه باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: وینفون
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14173

به "Saints Row IV: Re-elected و تعداد بازی جدید به لاین آپ Game Pas اضافه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Saints Row IV: Re-elected و تعداد بازی جدید به لاین آپ Game Pas اضافه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید