آبولا اطلاع داد: اسپورتینگ لیسبون به دنبال عزت اللهی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، باشگاه اسپورتینگ لیسبون با پیشنهادی 1.5 میلیون یورویی به روستوف خواستار امضای قراردادی سه ساله با هافبک تیم ملی است. مربی این تیم به خاطر حضور در ایران عزت اللهی را پیشنهاد داده.

آبولا اطلاع داد: اسپورتینگ لیسبون به دنبال عزت اللهی

آبولا اطلاع داد: اسپورتینگ لیسبون به دنبال عزت اللهی

روزنامه آبولای پرتغال ساعاتی پیش با انتشار خبری مبنی بر تمایل باشگاه اسپورتینگ لیسبون برای امضای قرارداد سه ساله با سعید عزت اللهی مدعی شد این باشگاه پیشنهادی 1.5 میلیون یورویی برای ارائه به باشگاه روستوف و امضای قرارداد سه ساله با هافبک ایرانی آماده نموده است.

در گزارش این روزنامه آمده است: روسای باشگاه اسپورتینگ از حالا برنامه های خود برای تقویت تیم در تابستان را آغاز و در گام نخست نام بازیکنی جوان از ایران را در صدر فهرست خریدهای خود قرار داده اند؛ سعید عزت الهی. هافبک تدافعی 22 ساله تیم ملی ایران که در حال حاضر به صورت قرضی برای ردینگ و مربی پرتغالی این تیم خوزه گومز توپ می زند.

-

آبولا در ادامه عزت الهی را این گونه معرفی کرد و نوشت: 22 سال دارد و با این سن کم بیش از 28 بازی ملی در کارنامه خود به ثبت رسانده است.او توسط رودولفو کورئا، یکی از دستیاران فعلی مارسل کیزر سرمربی اسپورتینگ که بین سال های 2017 تا 2018 با کی روش در ایران همکاری می کرد، پیشنهاد شده و خرید او از باشگاه روستوف روسیه مبلغی در حدود 1.5 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

عزت اللهی آغاز خوبی با ردینگ در چمپیونشیپ داشت، ولی مصدومیت شدید او را برای ماه ها از ترکیب این تیم دور نگه داشته. وضعیت عجیب این ستاره جوان باعث شد تا سران ردینگ تمایلی به تمدید قرارداد قرضی عزت اللهی و خرید او از روستوف نشان ندهند و این فرصتی برای اسپورتینگ لیسبون است تا به دنبال جذب او باشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 5953

به "آبولا اطلاع داد: اسپورتینگ لیسبون به دنبال عزت اللهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبولا اطلاع داد: اسپورتینگ لیسبون به دنبال عزت اللهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید