آخرین به روزرسانی پیکسل شامل چه ویژگی هایی می گردد؟ ، از افزایش کیفیت تماس تا بهبود تصویربرداری

به گزارش مجله یک کامپیوتر، جدیدترین به روزرسانی پیکسل صورت گرفته و به نظر می رسد این به روزرسانی تغییراتی جالب را ایجاد می نماید که شامل مواردی مثل تاری پس زمینه در عکس ها و روبوکال ها می گردد.

آخرین به روزرسانی پیکسل شامل چه ویژگی هایی می گردد؟ ، از افزایش کیفیت تماس تا بهبود تصویربرداری

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، قابلیت های جدید در پیکسل 4 و 4 XL ارائه می گردد و برای بعضی از پردازنده های جدید در مدل های قدیمی نیز موجود است.

اولین مورد ، پرتره تاری در گوگل فوتوز است. این ویژگی پس زمینه عکس شما را تار می نماید و هر تصویری که توسط پیکسل گرفته شده را به یک عکس پرتره تبدیل می نماید. این ویژگی حتی در تصاویر قدیمی کار می نماید.

تار شدن پس زمینه اکنون در مکالمات ویدیویی Duo نیز گزینه ای است و در پیکسل های نسل 2 و 3 نیز کار می نماید. یک ویژگی منحصر به فرد برای پیکسل 4 زوم روی صورت کاربر هنگام در تماس و پیگیری کاربر هنگام حرکت است. درواقع .اگر شخص دیگری به درون فریم حرکت کند ، دوربین نیز متناسب با افراد زوم می گردد.

علاوه بر این ، گوگل در طی مکالمات Duo سرعت تازه سازی 90 هرتز را فعال نموده است و از هوش مصنوعی برای افزایش کیفیت ارتباط ناشی از اتصال ضعیف استفاده می نماید.افزون بر این، هوش مصنوعی برای استفاده از robocalls نیز فعال است. پیکسل 4 تماس گیرندگان ناشناخته را نمایش می دهد و مستقیماً روی robocall می فرستد. جالب اینجاست که این ویژگی به صورت آفلاین کار می نماید ، یعنی نیازی به وای فای یا اتصال داده ندارد (این یک مورد حفظ حریم خصوصی است).

منبع: انتخاب
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 18761

به "آخرین به روزرسانی پیکسل شامل چه ویژگی هایی می گردد؟ ، از افزایش کیفیت تماس تا بهبود تصویربرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین به روزرسانی پیکسل شامل چه ویژگی هایی می گردد؟ ، از افزایش کیفیت تماس تا بهبود تصویربرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید