آغاز گردشگری مجازی در سوئد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وزیر گردشگری لینشوپینگ، کلانشهری در سوئد ، امکان شرکت در تورهای مجازی را برای شهروندان خود فراهم کرده است تا تابستانی متفاوت با سال گذشته برای آن ها به ارمغان آورد.

آغاز گردشگری مجازی در سوئد

ایمنا: یکی از مثبت ترین پیامدهای کرونا این بود که مردم به سفر در منطقه ها اطراف خود روی آوردند و جاذبه های گردشگری هر شهر از ارزش بسیار بیشتری نسبت به گذشته در نگاه خود مردم برخوردار شد به همین علت، وزیر گردشگری لینشوپینگ تصمیم گرفته است امکان سفر مجازی به منطقه ها اطراف را برای همه فراهم آورد و راهنمایانی را به کار گیرد تا تمام اطلاعات لازم را در اختیار گردشگران قرار دهند. در صورت پیاده سازی این طرح، مردم می توانند ضمن حفظ خود از ابتلا به ویروس کرونا، تنها از طریق تلفن های همراه قدم به قدم خیابان های سراسر شهر را به سمت مکان های دیدنی پشت سر بگذارند.

نرم افزاری که دولت برای آغاز گردشگری های تابستانه در اختیار مردم لینشوپینگ قرار می دهد علاوه بر تصاویر و راستا گردشگری، امکان راهنمایی صوتی مسافران را فراهم می آورد و تمام اطلاعات لازم را در مورد یک مکان گردشگری در اختیار آنان قرار می دهد جالب این که مردم می توانند به تمام جزئیات کمتر شناخته شده در مورد شهر هم دسترسی پیدا کنند و از این طریق، محل سکونت خود را بیشتر بشناسند.

بازدید کنندگان می توانند برای اولین بار قدم زدن به صورت دیجیتالی در شهر را تجربه کنند و بیشتر به دیدنی جزئیات اطراف خود، نسبت به قدم زدن واقعی در منطقه ها شلوغ بپردازند. از مزیت های این نرم افزار یا گردشگری مجازی این است که افراد دارای معلولیت جسمی و کسانی که به هر علتی تا کنون نتوانسته اند از جاذبه های لینشوپینگ دیدن کنند به راحتی و بدون نیاز به وجود فرد دیگری در کنار خود همچنین با پرداخت کمترین هزینه می توانند به دیدنی مکان های شهر بپردازند.

جالب است بدانید گوینده ای که به نام راهنمای سفر در تور مجازی لینشوپینگ عمل می کند در راستا سفر حقایقی ناشناخته یا کمتر شناخته شده از تاریخ شهر را هم برای کاربران بازگو می کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 60609

به "آغاز گردشگری مجازی در سوئد" امتیاز دهید

1 کاربر به "آغاز گردشگری مجازی در سوئد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز گردشگری مجازی در سوئد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید