آمادگی چین برای اعزام تیم پزشکی به فیلیپین

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران: دولت چین خاطرنشان کرد آماده است تا یک تیم متخصص پزشکی را برای یاری به بازماندگان طوفان هایان به فیلیپین اعزام کند.

آمادگی چین برای اعزام تیم پزشکی به فیلیپین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ با گذشت 10 روز از وقوع طوفان شدید و سهمگین هایان در فیلیپین که منجر به کشته شدن بیش از 3 هزار نفر و بی خانمان شدن بیش از 1، 6 میلیون نفر شده است کشورهای مختلف دنیا ارسال یاری های خود به این کشور فقیر آسیایی را شروع نموده اند.

یاری های چین به آسیب دیدگان از این طوفان بسیار کند و کمتر از حد انتظارات بوده است. چین دومین اقتصاد بزرگ دنیا پیش از این اعلام نموده بود که 200 هزار دلار برای یاری به حادثه زدگان فیلیپینی اختصاص داده است و سپس این رقم را به 1، 64 میلیون دلار افزایش داد.

اکنون دولت چین از آمادگی خود برای اعزام تیم پزشکی خبر داده است. سخنگوی وزارت خارجه چین تاکید نمود، تیم متخصص جراحی که دولت چین مهیا نموده برای رفتن به فیلیپین آماده است. جمعیت صلیب سرخ و تعدادی از امدادگران چینی نیز حاضرند تا همراه این تیم به فیلیپین سفر نمایند.

وی توضیح داد، ما در حال رایزنی با مقام های فیلیپینی هستیم. زمانی که مجوزهای لازم گرفته گردد و شرایط اجازه دهد این تیم پزشکی به فیلیپین خواهد رفت.آمریکا علاوه بر اعزام کشتی ها و هواپیماهای امدادرسان خود به فیلیپین بیش از 37 میلیون دلار یاری انسان محبت آمیز نیز به این کشور بحران زده اختصاص داده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 13216

به "آمادگی چین برای اعزام تیم پزشکی به فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی چین برای اعزام تیم پزشکی به فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید