ابتلای نخستین وزیر یک کشور عربی به کرونا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وزیر حمل و نقل دولت مغرب پس از بازگشت از یک کشور اروپایی به ویروس جدید کرونا مبتلا شد.

ابتلای نخستین وزیر یک کشور عربی به کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نتیجه آزمایش عبدالقادر اعماره وزیر حمل ونقل دولت مغرب، درباره ابتلا به ویروس کووید19، پس از بازگشت وی از یک سفر رسمی به اروپا مثبت اعلام شد.

وزارت حمل و نقل مغرب خاطرنشان کرد: عبدالقادر اعماره پس از بازگشت از یک ماموریت رسمی به چند کشور اروپایی به دلیل اینکه احساس خستگی غیرعادی همراه با سردرد می کرد مورد معاینه پزشکی و آزمایش نهاده شد و آلودگی وی به ویروس کووید 2019 تایید شد.

بر اساس این بیانیه با توجه به اینکه علائم ظاهر شده در وزیر سطحی است و جای نگرانی ندارد، طبق توصیه پزشکان چهاده روز در منزلش قرنطینه خواهد بود و وظایف کاری خود را از راه دور و به وسیله بستر اینترنت پیگیری خواهد نمود.

تا به امروز 17 مورد ابتلا به این ویروس در مغرب گزارش شده که یک نفر از آنها بهبود یافته و یک زن 89 ساله جان خودش را از دست داده است.

هشت نفر از مبتلایان مربوط به مهاجران مغربی است که چهار نفرشان مقیم اسپانیا، سه نفرشان مقیم ایتالیا و یک نفرشان مقیم فرانسه بوده است. این افراد در تاریخ های 24 فوریه تا 12 مارس، وارد شهرهای تطوان، رباط، الدار البیضاء، فأس و خریبکه شده اند.

مرزهای زمینی بین مغرب و اسپانیا نیز بسته شده است. تردد گردشگران مختل شده و خیلی از آنان سرگردان هستند.

دولت مغرب از پنجشنبه و بامداد آدینه تصمیم گرفت که همه پروازها و سفرهای دریایی از و به 21 کشور از جمله مصر، بحرین، امارات، یونان، نروژ، سوئد،سوئیس، سنگال، فرانسه، اسپانیا، آلمان، هلند، بلژیک و پرتغال در اروپا و الجزائر در همسایگی خود را تا اطلاع ثانوی به دلیل نگرانی از شیوع کرونا تعلیق کند.

.

دکتر برای تو

دکتر برای تو | مجله خبری و پزشکی دکتر برای تو

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25330

به "ابتلای نخستین وزیر یک کشور عربی به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای نخستین وزیر یک کشور عربی به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید