ادامه تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا 20 فروردین ، آخرین شرایط تعطیلی ادارات

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سخنگوی وزارت بهداشت از ادامه تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا 20 فروردین ماه خبر داد.

ادامه تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا 20 فروردین ، آخرین شرایط تعطیلی ادارات

به گزارش ایسنا، دکتر کیانوش جهانپور امروز دوازدهم فروردین ماه در ارتباط ویدیو کنفرانسی با خبرنگاران درباره تعطیلی مدارس و دانشگاه ها گفت: تعطیلی تا 20 فروردین ادامه دارد و فاصله گذاری اجتماعی تا این تاریخ تمدید شده است و قاعدتا تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و همه اماکنی که شامل طرح فاصله گذاری اجتماعی بود، ادامه دارد و برای بعد از بیستم هم مجددا تصمیم گیری و یا بخشی یا همه آن تمدید می شود.

دو میلیون و 500 هزار کارمند قطعی داریم که 1 میلیون و 200 هزار نفرشان یعنی 50 درصد در همان ابتدای تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تعطیل شدند. از 50 درصد بعدی 500 هزار نفر کارکنان نظام سلامت هستند که نه تنها امکان تعطیلی آنان وجود ندارد بلکه به طور مضاعف هم کار می کنند که یک میلیون 700 هزار نفر شد. 250 هزار نفر هم در شهرداری ها هستند که 200 هزار نفر در حوزه خدمات عمومی فعالیت می کنند همچنین نیروهای امنیتی که کار این گروه ها تعطیل بردار نیست.

وی اضافه نمود: بنابراین تکلیف بیش از دو میلیون نفر از کارمندان ادارات تعیین است که تعطیل هستند یا در هیچ شرایطی امکان تعطیلی برایشان وجود ندارد. 500 هزار نفر دیگر می ماند که تا سقف یک سوم از آنان با نظر وزیر یا رییس دستگاه اجرایی مربوطه در روزهای عادی صرفا جهت انجام امور ضروری و نه فرآیندهای اداری غیر ضروری، در دستگاه های مربوطه با رعایت فاصله گذاری و رعایت نکات بهداشتی فردی و عمومی حضور پیدا می کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 27203

به "ادامه تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا 20 فروردین ، آخرین شرایط تعطیلی ادارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا 20 فروردین ، آخرین شرایط تعطیلی ادارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید