ادعای یک نشریه پرتغالی: کنسیسائو جانشین کونته در اینتر می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یک نشریه پرتغالی مدعی شده است که با خاتمه کار اینتر در لیگ اروپا و کنار رفتن سرمربی این تیم، سرمربی پورتو جانشین او خواهد شد.

ادعای یک نشریه پرتغالی: کنسیسائو جانشین کونته در اینتر می گردد

به گزارش خبرنگاران، نشریه آبولای پرتغال نوشته است که سرجیو کنسیسائو، بال سابق باشگاه اینتر که اکنون راهنمایی تیم فوتبال پورتو را برعهده دارد، در سرانجام فصل جاری سکان راهنمایی تیم فوتبال اینتر را از آنتونیو کونته تحویل خواهد گرفت.

این نشریه ادعا نموده که جوزپه ماروتا، مدیراجرایی باشگاه اینتر، کنسیسائو را در صدر فهرست گزینه های خود قرار داده است تا با برکناری کونته جای او را پر کند.

کونته در سرانجام فصل اخیر سری A به شدت از مدیران و مالکان باشگاه اینتر به خاطر حمایت ناکافی از او و شاگردانش گلایه کرد و به همین دلیل این احتمال وجود دارد که در سرانجام کار نراتزوری در رقابت های لیگ اروپا - تورنمنتی که شب گذشته (دوشنبه) با غلبه بر لورکوزن به مرحله نیمه نهایی آن راه یافت - او برکنار گردد.

ماروتا هم برای اینکه تیم پس از برکناری احتمالی کونته مدت زیادی بدون سرمربی نماند از همین حالا گزینه های جانشینی او را شناسایی نموده است؛ تا جایی که طبق ادعای آبولا، کنسیسائو که برای سپری کردن تعطیلاتش به بلژیک رفته، در آنجا با مدیربرنامه هایش لوچانو دِاونوفریو دیدار داشته و درباره این موضوع صحبت نموده است. طبق ادعای آبولا اینتر اگر بخواهد کنسیسائو را به خدمت بگیرد باید بابت فسخ قرارداد او به پورتو 20 میلیون یورو غرامت بپردازد.

کنسیسائو که در فاصله سال های 2001 تا 2003 پیراهن تیم فوتبال اینتر را به تن می کرد تا سال 2021 با پورتو قرارداد دارد. او از ماه جولای سال 2017 که پس از یک دوره مربیگری در تیم نیس به پرتغال برگشت، عناوینی مانند قهرمانی در لیگ و یک قهرمانی در سوپرجام کسب نموده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 37967

به "ادعای یک نشریه پرتغالی: کنسیسائو جانشین کونته در اینتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای یک نشریه پرتغالی: کنسیسائو جانشین کونته در اینتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید