اردشیر قوانلوپور، ملی پوش اسکیت ایران در جمع بهترین های آسیا قرار گرفت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اردشیر قوانلوپور با شکست رکورد آسیا در بخش Big Air در میان برترین اسکیت بازان اگرسیو این قاره قرار گرفت.

اردشیر قوانلوپور، ملی پوش اسکیت ایران در جمع بهترین های آسیا قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، تیم ملی اسکیت اگرسیو ایران که به مسابقات ساحلی آسیایی تایلند رفته بود، توانست با کسب مقام چهارمی آسیا در بخش Big Air با پرش از مانع 410 سانتی متری در جایگاه چهارم آسیا قرار بگیرد.

پیش از این دوره مسابقات رکورد آسیا 390 سانتی متر بود که در این دوره به 440 سانتی متر افزایش یافت و اردشیر قوانلوپور، ملی پوش ایرانی نیز با شکستن رکورد آسیا در میان برترین بازیکنان آسیا قرار گرفت.

قوانلوپور گفت: در مسابقات ساحلی آسیایی تایلند با این که در تمرین پیش از مسابقه دچار آسیب دیدگی بودم، اما در بخش Big Air که حتی نفر اول جهان نیز حذف شد، مقام چهارم را به دست آوردم.

این ملی پوش ایرانی با اشاره به حضور ایران در بخش Best Track گفت: در این بخش نیز ایران مقام چهارم را کسب کرد که اختلاف چندانی با نفرات برتر نداشت.

قوانلوپور اضافه کرد: راه یابی به مرحله فینال مسابقات این لاین استانت (Stunt Park) و کسب مقام هشتم در این دوره، رکورد امتیازی ایران را از 47 به 62 افزایش داد.

این در حالی است که در این رشته با امتیاز 58 تا 60، اسکیت باز در جمع بهترین بازیکنان قرار می گیرد و از همین راه اردشیر قوانلوپور، ملی پوش ایرانی در جمع بهترین بازیکنان آسیا جای گرفت.

مسابقات ساحلی آسیایی از 23 آبان ماه (14 نوامبر) تا 2 آذرماه (23 نوامبر) به میزبانی پوکت تایلند برگزار شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11809

به "اردشیر قوانلوپور، ملی پوش اسکیت ایران در جمع بهترین های آسیا قرار گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردشیر قوانلوپور، ملی پوش اسکیت ایران در جمع بهترین های آسیا قرار گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید