استقبال گسترده از رقابتهای مجازی کاتا، فردا آغاز مسابقات

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرگزای مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، نخستین دوره رقابت های مجازی کاراته توسط کمیته مسابقات فدراسیون کاراته در جهت تحقق پویش در خانه می مانیم و ورزش می کنیم طراحی و در حال برگزاری می باشد.

استقبال گسترده از رقابتهای مجازی کاتا، فردا آغاز مسابقات

ثبت نام این مسابقات از تاریخ 20 فروردین99 آغاز و تا یکم اردیبهشت ماه ادامه داشت که در نهایت 1550 نفر کاراته کا در دو بخش آقایان و بانوان و در پنج رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ثبت نام کردند. در بخش بانوان 1074 نفر و اقایان 476 نفر شرکت کننده ثبت نام نمودند.

ارسال فیلم کاتا عصر امروز به پایان می رسد و مسابقات از فردا ششم اردیبهشت ماه با قضاوت 60 داور آسیایی و جهانی (30 داور در بخش اقایان و 30 داور در بخش بانوان) برابر قوانین فدراسیون جهانی کاراته آغاز و تا بیستم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

با توجه به تعطیلی سالن های ورزشی و مسابقات و مدارس و حضور ورزشکاران در منزل، اجرای این مسابقه با استقبال گسترده در سراسر کشور از طرف خانواده ها و ورزشکاران همراه بوده است و به نظر می رسد اجرای این قبیل مسابقات در حفظ امادگی و شور و نشاط ورزشکاران در رقابت سالم نقش اثرگذاری را به دنبال خواهد داشت.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 29696

به "استقبال گسترده از رقابتهای مجازی کاتا، فردا آغاز مسابقات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال گسترده از رقابتهای مجازی کاتا، فردا آغاز مسابقات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید