اعلام جزئیات تردد در 29 و 30 آذر ماه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس پلیس پایتخت درباره جزئیات محدودیت های تردد در 29 و 30 آذر ماه توضیحاتی داد.

اعلام جزئیات تردد در 29 و 30 آذر ماه

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت اظهار کرد: نیروی انتظامی در راستای وظیفه ای که بر عهده دارد روزانه ده ها مورد سرقت را کشف می نماید.

او با بیان اینکه سرقت ها ممکن است کمتر از چند ساعت کشف شوند و ما کمتر این موارد را اطلاع رسانی می کنیم، گفت: کشف بعضی سرقت ها نیز، ممکن است چندین ماه یا چندین روز طول بکشد.

سردار رحیمی با بیان اینکه پی جویی برای کشف جرم به محض اطلاع پلیس، از سطح کلانتری آغاز می گردد، ادامه داد: پی جویی جرم را بلافاصله پس از اطلاع مردم با مرکز فوریت های پلیسی 110 آغاز می کنیم.

رئیس پلیس پایتخت اضافه نمود: پیگیری هیچ سرقتی کنار گذاشته نمی گردد و در دو مورد اخیر که در فضای مجازی هم پخش شد از همان لحظه کار پلیس از سطح کلانتری آغاز شد.

سردار رحیمی با بیان اینکه موضوع اول به دو خانمی است که از جامعه سلامت کشور هستند، گفت: این افراد بعد از کار روزانه به منزل مراجعه می کردند که گرفتار سه نفر زور گیر شدند و زمانی که فیلم آن پخش شد کلانتری 108 کار را آغاز کرد و کمتر از 4 روز این افراد در درگیری مسلحانه و حین سرقت جدید دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: در موضوع دوم علی رغم اینکه فرد کوشش می کرد از دست سارقین فرار کند و به پناهگاهی برود سارقین با وقاحت تمام با ضربات وارد شده اموال او را به سرقت بردند، ولی همکاران ما در پلیس آگاهی این فرد را دستگیر کردند.

او با بیان اینکه این افرد توسط همکاران ما در پلیس آگاهی دستگیر شدند، گفت: با کوشش همکارانم در نیروی انتظامی با تمام قدرت در برابر کسانی که بخواهند امنیت مردم را خدشه دار نمایند شبانه روز می ایستیم.

سردار رحیمی گفت: شرایط کرونایی بر ماموریت ما خللی ایجاد ننموده است بلکه کوشش همکاران ما مضاعف شده است.

او گفت: مجرمین نیز بدانند که با قدرت و قاطعیت با آن ها برخورد خواهد شد.

سردار رحیمی درباره محدودیت های تردد در 29 و 30 آذر ماه گفت: همان طور که ستاد ملی کرونا مصوب نموده است امشب و فردا شب محدودیت ها از ساعت 20 برای تردد خودرو ها است و برای اصناف از ساعت 18 منع تردد اعمال می گردد.

رئیس پلیس پایتخت اضافه نمود: از ساعت 18 حضور همکاران ما به شدت افزایش می یابد و جدای از اعمال قانون توسط دوربین ها، پلیس هم برای استمرار کاهش تلفات کرونا حضور دارد. همچنین از مردم استدعا دارم اصناف هرجایی که هستند راس ساعت 18 واحد های صنفی خود را تعطیل نمایند و به منازل خود برگردند همچنین محدودیت ها تا 4 صبح ادامه خواهد داشت.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 47602

به "اعلام جزئیات تردد در 29 و 30 آذر ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام جزئیات تردد در 29 و 30 آذر ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید